זכויות יוצרים בתוכניות ספא ​​של גברים הם הרבה יותר יקר מאשר הקלאסי. Mosazes שרוצים להרוויח יותר, זה לעתים קרובות איך לעדכן את המחיר שלך לחדש אותו יוצא דופן שירותים. עם כל זה, עדיף גם להתמקד בטכניקות רגילות שאינן דורשות אימון ארוך ורכישה אביזרים יקרים. לאחר שקנה ​​זוג מנדרינות ותפוזים בחנות, אתה יכול לשלוט בשני ראוי את תשומת הלב של התוכנית כי בהחלט אוהב לקוחות.

עיסוי ארוטי עם מנדרינים

הדר יש לשימוש נרחב בעיסוי, בעוד לא רק ארוטי. ייתכן כי קליפת פירות אלה הוא כל כך לדבר, שמנים אתריים, אשר במהירות נופלים לתוך העור, בסופו של דבר, הם על הגוף טוניק, ממריץ ולתקיים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עיסוי של מנדרונים חמים הוא, כפי שכולם אומרים, הטכניקה הפיליפינית, חיוני על מגרה של הליבידו הגברי ואת השאר הגדול ביותר. הפגישה הזאת סוף סוף עוזר לנהל עם גירוי, עייפות וממלא את הגוף עם אנרגיה.

למד, בסופו של דבר, עושה עיסוי על ידי מנדרינות הוא בהחלט קשה. כל אחד כבר ידוע החל מתחיל כי יש צורך לרכוש פירות מתאימים בחנות. הם חייבים להיו ... Читать дальше »

Просмотров: 231 | Добавил: fridaeote | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

סקס אחורי - פירות אסורים, המבקשים לחוות את רוב החבר'ה. נשים רבות אינן מוכנות לנסות את זה של שמחה, חשש כאב. למה גברים מקבל הנאה מחדירה בבירור - הם מרוצים מהנאה של גירוי של הערמונית ואת קצות העצבים ליד פי הטבעת. אבל האם אישה מקבלת תענוג מן המין האחורי?

התוכן של המאמר

1 למה סקס אחורי לא כל כך קל? 2 האם אישה מקבל הנאה מן המין האחורי וכיצד לספק את ההנאה שלה 3 מה יכול להיות השלכות

האם הגברות כמו המין האחורי, השאלה היא מגוונת - כי הטבע גזר עליהם עם הגוף הזה. אבל היעדר הערמונית היא לא סיבה לנשים להאריך מן האנאלי - כאשר החדירה, חבר מעורר את הקיר האחורי של הנרתיק, מעצבן את הנקודה K, גירוי של אשר מין רגיל הוא בלתי אפשרי.

בנוסף, קצות עצבים כי הם ממוקמים ליד פי הטבעת ייתן הרבה רגשות חדשים. אבל, בעסקים קפדניים אלה יש חלוקי נחל מתחת למים, ביניהם הם יצטרכו להתמכר, כך שהמין האחורי אינו מעל המעי או טח ... Читать дальше »

Просмотров: 258 | Добавил: fridaeote | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)