12:02
אינדיבידואליות של מוסה ארוטי עם מנדרין וכתום

זכויות יוצרים בתוכניות ספא ​​של גברים הם הרבה יותר יקר מאשר הקלאסי. Mosazes שרוצים להרוויח יותר, זה לעתים קרובות איך לעדכן את המחיר שלך לחדש אותו יוצא דופן שירותים. עם כל זה, עדיף גם להתמקד בטכניקות רגילות שאינן דורשות אימון ארוך ורכישה אביזרים יקרים. לאחר שקנה ​​זוג מנדרינות ותפוזים בחנות, אתה יכול לשלוט בשני ראוי את תשומת הלב של התוכנית כי בהחלט אוהב לקוחות.

עיסוי ארוטי עם מנדרינים

הדר יש לשימוש נרחב בעיסוי, בעוד לא רק ארוטי. ייתכן כי קליפת פירות אלה הוא כל כך לדבר, שמנים אתריים, אשר במהירות נופלים לתוך העור, בסופו של דבר, הם על הגוף טוניק, ממריץ ולתקיים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עיסוי של מנדרונים חמים הוא, כפי שכולם אומרים, הטכניקה הפיליפינית, חיוני על מגרה של הליבידו הגברי ואת השאר הגדול ביותר. הפגישה הזאת סוף סוף עוזר לנהל עם גירוי, עייפות וממלא את הגוף עם אנרגיה.

למד, בסופו של דבר, עושה עיסוי על ידי מנדרינות הוא בהחלט קשה. כל אחד כבר ידוע החל מתחיל כי יש צורך לרכוש פירות מתאימים בחנות. הם חייבים להיות בגודל בינוני ומאה אחוז מונח לבסוף בכף היד. קליפת עדיף לבחור את הארוחה ביותר, כך מנדרינית לא למחוץ בתהליך של עיסוי. לפני הפגישה של פירות אתה צריך להתחמם - אפשר לעשות את זה במים חמים, אבל לא רותחים. שים לב שאתה יכול גם למקם את רכוב, כפי שכולם יודעים, תנור מיקרוגל במשך 10-20 שניות. קליפת חם יהיה מוקצה טוב יותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, שמנים אתריים, ואת אנשי הקשר שלה הם מודגרות עם השפעה מועילה על איך אנשים משמשים להביע, את קצות העצבים שיובילו את הרפיה במלוא הלקוחות.

עיסוי Mondarins טוב יותר להשקיע על איך לעבוד, אזורים מוגדרים לחלוטין: ספין, משטח אחורי של הרגל, הרגל והרגליים. יש לומר כי מניפולציות מתבצעות על ידי פירות מתגלגלים עם עוצמת דיכאון שונים. מושב זה יש התוויות נגד - נזק, כראש, עור. אם המיץ של מנדרין ייפול על האזור הפצוע, אז זה יהיה, בסופו של דבר, יגרום מאוד שריפה חזקה ורגשות מגעיל. מלבד איך רובנו רגילים לומר, המעסה מחויבת לבקש אדם, שהוא אלרגי הדר.

עיסוי ארוטי עם תפוזים

https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

נעים להירגע... גוף - מוזאזה שתיים...

עוד טכניקה עיסוי מרגש שבו פרי הוא יותר רב. תפוזים יכול להיות, כמו מנדרינות, להתגלגל על ​​הגוף לחלוטין, מראש חימם אותם במים חמים או בתנור מיקרוגל. אבל יש טכניקות אחרות - עיסוי על ידי תפוזים משותפים. לשם כך, פירות נחתכים על חצאים ודקה מבושל במים. יש לציין כי במהלך תהליך זה, חלק מיץ יוצא, ואת כתום לא יהיה, לשים את זה בעדינות, לזרוק השפעה מעצבנת על העור. ואפילו לא ננון לומר כי פירות, בסופו של דבר, מקורר לפני, כראש, טמפרטורה נוחה ואתה יכול להמשיך לעיסוי.

תנועות יכולות להיות שונות. יש לציין כי חצאי התפוזים יכול להיות tricking ו שבץ הגוף של האורחים הוא קצת טורם. הקצאת מיץ יכול להיות מעורבב עם שמן עיסוי ולשפשף אותו לתוך העור.

היתרונות של עיסוי פרי הדר

ראוי לציין כי עיסוי עם תפוזים או מנדרינות הוא הליך ספא אמיתי. זה יהיה רע אם לא ציינו כי Yuslugo כזה לא רק מסוגל לעלות זול. בְּ מעסה זה לא צריך להיות מטריד עם ההתפתחות, כפי שהיינו מדברים, טכניקות מורכבות, ואת הפגישה עצמה לא מבקש עלויות אנרגיה ענק, ואת המתכלים ניתן לרכוש בסופרמרקט ליד ליד.

לגבי השירות ללקוחות, זה שווה להדגיש כמה יתרונות כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר כזה הפגישה:

  • האפקט החיובי, כפי שכולם אומרים, שמנים אתריים על העור, אשר יעשה קרב עם פריחות.
  • ההשפעה של הריח כאילו הדרים על איך להתבטא, מערכת העצבים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהוא אישר כי ריח של פירות אלה מגביר את מצב הרוח וכך לדבר עוזר להתמודד עם דיכאון.
  • אפקט גוון עבור הגוף.
  • עיסוי כזה - מניעה טובה, כפי שאנו מביעים הצטננות בתקופה החורף בסתיו.
  • MASEUSE יש גם חלק, כמו אנשים רבים חושבים, השפעות חיוביות מושב כזה, כי, ולכן, זה יהיה במפורש ליצור קשר עם פירות וליהנות ריח שלהם מתנפח.

    Просмотров: 229 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar