12:02
האם הגברת מקבלת תענוג מן המין האחורי?

סקס אחורי - פירות אסורים, המבקשים לחוות את רוב החבר'ה. נשים רבות אינן מוכנות לנסות את זה של שמחה, חשש כאב. למה גברים מקבל הנאה מחדירה בבירור - הם מרוצים מהנאה של גירוי של הערמונית ואת קצות העצבים ליד פי הטבעת. אבל האם אישה מקבלת תענוג מן המין האחורי?

התוכן של המאמר

1 למה סקס אחורי לא כל כך קל? 2 האם אישה מקבל הנאה מן המין האחורי וכיצד לספק את ההנאה שלה 3 מה יכול להיות השלכות

האם הגברות כמו המין האחורי, השאלה היא מגוונת - כי הטבע גזר עליהם עם הגוף הזה. אבל היעדר הערמונית היא לא סיבה לנשים להאריך מן האנאלי - כאשר החדירה, חבר מעורר את הקיר האחורי של הנרתיק, מעצבן את הנקודה K, גירוי של אשר מין רגיל הוא בלתי אפשרי.

בנוסף, קצות עצבים כי הם ממוקמים ליד פי הטבעת ייתן הרבה רגשות חדשים. אבל, בעסקים קפדניים אלה יש חלוקי נחל מתחת למים, ביניהם הם יצטרכו להתמכר, כך שהמין האחורי אינו מעל המעי או טחורים בשותק.

למה עוסקת במין האחורי האחורי הוא לא כל כך קל?אני

העובדה היא כי המטרה האחורית החור נוצר כדי להסיר חילופי עודף מהגוף. טֶבַע לא לחזות אפשרות כזו שאנשים יתממשו לבלבל את החור הזה מה נוצר עבור הרבייה. לכן, זה שווה רק לנסות לנהל זר בכפוף אז הסוגר יהיה מיד לחצה.

אם תבקש להמשיך זה יהיה בסופו של דבר עם עווית ענקית, חיכוך יושלם להגביר - כך רגשות מגעילים. אם עם התמדה מטורף נוטה עמוק, ללא התפתחות של פי הטבעת ואת השימוש של סיכה, להיות האפשרות שהגברת משוכנעת נהנה מן המין האחורי - קטן, כמובן, אם לא נחשב לשיא של סדקים הנאה פערים.

האם אישה מקבלת תענוג מן המין האחורי וכיצד להעביר את הכנפים שלה

העיקר הוא לנהל מוצק עבודה ראשונית:

התחל מראש כדי לפתח את פי הטבעת שלה, באופן שווה להגדיל את כמות האצבעות. באותו יום, ללכת לבידור האחורי בטבע לא יעבוד, החור יהיה עוד יותר בשבוע של כיבוש רווי. אז כי המין האחורי הפך להיות עוד זיכרון מרגש ומיוחד, ולא bricable (כלומר מוניטין, לא תחתונים למיטה) בושה, הילדה עומדת מראש כדי להפוך את החוק. להירגע שותף.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, לקוחות - צעירים מצליחים שרוצים להסתכל לטובה בחופשה, מטפלים ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. הכנסה זו מספיקה מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

לשתות כמה משקפיים יין, לעשות את המין הרגיל, להפוך את בהצטיינות שלה היטב. צור קשר עם עדין וללטון, להתאים אותו להשיג ההרואיות. להשתמש הרבה סיכה. מאוד. אנאלי היא לא הנרתיק, סיכה ממנו לא בולט. משהו אחר בולט, אבל זה אם אתה מחליט להזניח מספר PT 2. נצל את הקונדום. ברור, יש צורך ללבוש את זה לא להפחית את האפשרות של הריון, ומאחר שאולי נראה סדקים שבהם אתה יכול לקבל נגוע.

בזהירות על איך לשכנע את הגברת על אנאלי לקרוא רק איתנו!

מה יכול להיות השלכות 3

למגרין, לעתים קרובות מאוד תרגול המין האחורי לא מומלץ, זה לא יכול להיות משתקף טוב יותר על בריאות הנערה. למרות הכשרה קפדנית, אבל זה סוג של סקס זה מספיק לא טבעי, והופך לעתים קרובות רקע של התרחשות של טחורים, נופל החוצה פי הטבעת או בקתת בריחת שתן.

למלא שאיפות אישיות בישראל יסודי אם אתה נערה מענגת מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 6000 יורו.

אם השותף שלך כבר הפך להיות בעל שמח מחלות פרוקטולוגיות, ולאחר מכן לעסוק אנאלי לה התווית בהחלט. בנות בריא לא שווה לתרגל את המין האחורי לעתים קרובות יותר מאשר פעם בחודש.

מידע נוסף על איך לעורר הנשים של נשים לקרוא במאמר שלנו. Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

זכור, אם השותף שלך אינו מוכן מבחינה מוסרית עבור המין האחורי, ולאחר מכן לנסות נוטה אותו במקרה זה באופן מוחלט לא מומלץ. אל תנסה לשפוך חלקים הגונים של אלכוהול לתוכו, כדי לשכנע את החיפוש אחר הרפתקאות על התחת שלך. זה לא שווה לשתות גם לך. זה בקושי מתחת לתואר תוכלו לפעול בצורה מסודרת, ורק תוכלו לקחת לצוד בתרגלה הקרובה שלה הדבר הזה.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

מין ההכנסות יכול לספק תענוג גדול אם מתקרבים אליו. תפקיד חשוב שיחק גם על ידי עמדות כלפי שותף. אם גבר וגברת לחבר רגשות עמיד - כל מה שקורה ביניהם יהיה באז. ואני ממליץ לא מוגבל למין האחורי. העולם של jeads סקסי באמת יש גבוה! לכל אדם יש פנטזיות אינטימיות, יישום אשר נפוץ. העיקר הוא להשיג אומץ וקול הרצונות שלך. שותף נאות בדרך כלל יקבלו אותם וישמח רק לשנות את החיים הסקסיים. לכן, חץ אומץ ולהמשיך לבדיקות!

Просмотров: 259 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar