הסיפור שלי מתחיל עם העובדה שזה פשוט עייף להיות חלש ולא בטוח בעצמו. לימוד באוניברסיטה החקלאית, עבדתי במוכרים בחנות. השכר היה קטן קטסטרופלי, מספיק רק על בגדים ודירה נשלפת.

פעם במועדון פגשתי בחור שסיפר על מה שהוא עוסק בצילום. הוא אמר שאני מאוד אטרקטיבי, והוא יכול לעשות כמה תמונות שיכולות להיות נועזות לתלות בסלון. אז הצעה זו גרמה רק חיוך על הפנים שלי, אבל בעוד כמה ימים החלטתי לנצל את היכרות החדשות שלי. הבחור, שמו היה דניס, אכן סטודיו קטן בדירה.

צילום ששינו חיים

הירי היה בעקביות, לא יכולתי להירגע. כל התנוחות נראו מצחיקות, והביטוי של הפנים הוא טיפשי ולא מושך. דניס הציע לשתות קפה, הוא שאל מדוע בחורה יפה כל כך יש רק קומפלקסים. ולאחר מכן הציע לבחור כל גיבור אגדה שבו אני רוצה להתגלגל. בחרתי את אליס שאהבה לקרוא ופעם פגשה ארנב חמוד עם שעון. הצלם הוציא מיד שמלה כחולה עם חצאית כדור והציע להתגלגל.

משחק כזה באמת רגוע אותי, התמונות התברר שיק. אפילו עשה כמה מסגרות תחתונים. דניס אמר כי התמונו ... Читать дальше »

Просмотров: 103 | Добавил: fridaeote | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אה, כך הסתיו בא. ומה יכול להיות טוב יותר מאשר סדרת טלוויזיה טובה עם ערב הסתיו הקודר, ואילו בצד של החלון מקלות גשם הסתיו התוף, והאצבעות מחממות את כוס הקקאו? זה נכון, שום דבר.

התוכן של המאמר

1 20 6 סדרות hottest על Netflix

אבל סתיו - הגיע הזמן, כפי שכולם מובנים, כהים, קר ויותר, ולכן אני רוצה להתחמם ... וזה יכול להיות גם, אתה רק צריך לבחור את הסדרים! לכן, הנה כאן מחכים לסדרה (לא רק) לנושא החם ביותר האפשרי על שירות הזרמה האהוב שלך.

26 סדרות hottest אבל netflix26

"סקס / חיים", שני אלפים של 20

מהי העלילה: הדמות הראשית היא אם הגון של משפחה המאמצת את הנוער המסוכן, והוא הפך, סובל מחוסר מין בחייו. תארו לעצמכם עובדה אחת שתירגע, כדי לשים את זה בעדינות, להעלות את מצב הרוח שלי, היא נזכרת פרקים משוגעים של איך לבוא לידי ביטוי על ידי העבר.

איפה הטמפרטורה היא גם עלה: כן, על בכל מקום, סדרה זו מוקדש למעשה למין (מן השם זה לא ברור לחלוט ... Читать дальше »

Просмотров: 92 | Добавил: fridaeote | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

מסיבה כלשהי, זה יפה ובנות יפה לעתים קרובות יש הערכה עצמית נמוכה. מה שחובר, הוא ידוע רק לפסיכולוגים. עם כל מערכת יחסים עם גברים שאינם יודעים איך להתנהג כראוי, כמה צעירים יכולים לאבד הערכה עצמית מבלי לשים לב. רמת ההערכה העצמית משפיעה על התנהגות הבנות. כאשר היא לזלזל, הגברות הצעירות מתחילות להסתגר בעצמם, לאבד את כל הביטחון, מפחדים להכיר גברים. הערכה עצמית לא קשה לשנות, העיקר הוא רוצה. היום יש הרבה דרכים לעזור לבנות להעלות את רמת ההערכה העצמית שלהם ולהשיג ביטחון עצמי במהלך תקשורת עם גברים שונים. דירות דיסקרטיות בחיפה

אם הילדה יפה, יש לה כל הזדמנות להכיר אדם עשיר, למצוא יציבות פיננסית בחיים, להיות רצוי ואהוב. רק אישים לא בטוחים יכחישו כל הזמן לעשות שיחה עם אדם מאובטח, לפגוש אותו במסעדה או במוסד הגון אחר. אז עובר את כל הנוער, זה הופך להיות ... Читать дальше »

Просмотров: 95 | Добавил: fridaeote | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)