11:55
26 סדרות הטוב ביותר על נטפליקס סקס עם קדימונים ותיאורים

אה, כך הסתיו בא. ומה יכול להיות טוב יותר מאשר סדרת טלוויזיה טובה עם ערב הסתיו הקודר, ואילו בצד של החלון מקלות גשם הסתיו התוף, והאצבעות מחממות את כוס הקקאו? זה נכון, שום דבר.

התוכן של המאמר

1 20 6 סדרות hottest על Netflix

אבל סתיו - הגיע הזמן, כפי שכולם מובנים, כהים, קר ויותר, ולכן אני רוצה להתחמם ... וזה יכול להיות גם, אתה רק צריך לבחור את הסדרים! לכן, הנה כאן מחכים לסדרה (לא רק) לנושא החם ביותר האפשרי על שירות הזרמה האהוב שלך.

26 סדרות hottest אבל netflix26

"סקס / חיים", שני אלפים של 20

מהי העלילה: הדמות הראשית היא אם הגון של משפחה המאמצת את הנוער המסוכן, והוא הפך, סובל מחוסר מין בחייו. תארו לעצמכם עובדה אחת שתירגע, כדי לשים את זה בעדינות, להעלות את מצב הרוח שלי, היא נזכרת פרקים משוגעים של איך לבוא לידי ביטוי על ידי העבר.

איפה הטמפרטורה היא גם עלה: כן, על בכל מקום, סדרה זו מוקדש למעשה למין (מן השם זה לא ברור לחלוטין, כן), כך סצינות חמות יש הרבה, כמעט, כמו הרבה מאיתנו, זה רגילים לקריאה, כל גריי.

"אשליות מסוכנות", אלפיים 20

מהי העלילה: כבר, קוק רבים חושבים, הבכור של הסופר, שקוע בעולם של הפנטוסים עם הטיה "ורוד", הרגיש באופן בלתי צפוי את הרצון של ניאן הילדים שלו.

אונסקרטים מאומנים חולמים על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. אבל זה בהחלט לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

למעשה, הסדרה היא בינונית למדי באיכות, אבל התפקיד הראשי כאן נראה לשחק על ידי קריסטן דייוויס (שרלוט מ "סקס בעיר bettlent"), ו ..

איפה הטמפרטורה עולה: שוב כמעט בכל מקום, הסדרה רוויה פנטזיות סקסיות, כפי שהיינו לקרוא, את הדמות הראשית, אבל במיוחד זה נראה בחשובות את הסצינה באמבטיה ובמטבח.

"בעין", שני אלפים של 20

מהי העלילה: הכל, בסופו של דבר, מתחיל כמו סיפור טריוויאלי על הרומן של הגברת, כפי שכולם יודעים, בוס נשוי, אבל מאוחר יותר זה הופך להיות קשה יותר ויותר קשה, אז אני רוצה להתקרב בעצבנות ולהרחיב : "MDA-A ... מוזמן טוב, ZABO VIJUKU על תאריך רומנטי ..."

איפה, בסופו של דבר, הטמפרטורה היא עלה: שלושה פרקים, יש סצינה שבה הדמות הראשית הוא רק עוסקת במין עם הבוס שלו בכל הדירה שלו, והוא מותקן עם המסגרות שבהן היא החלה להיות, הוא אומר כמו חברה איתו כמו שכולם ברורים, אשתו.

"שכן", אלפיים ארבעה

זה אור, סרט קל, שהוא כאילו מגלם את הילד פנטזיה העשרה. בלונדינית מפתה, המתגוררים בבית הסמוך, שמאחוריו אתה יכול לראות את בגניבה, ואשר בכלל לא נגד. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הקומדיה המקסימה חוזרת בזמן שבו מגבלת הרצונות היה גם נשיקות בחלק האחורי של הקולנוע.

איפה הטמפרטורה עולה: הסצינה, שם הדמויות הראשיות בצע את דרכן לבית השכן ולהרחץ עירום בבריכה משם טוב מאוד.

ויומפירו יומני, 2009-2017

במקום זאת אתה מעוניין בסדרה, אז על "יומני ערפד" בדיוק היה לפחות לשמוע. קלאסי של ז'אנר הערפד: הגברת פוגשת 2 אחים ערפד, נופל לתוך משולש האהבה, במהלך המקרה, חתכים את העולם.

איפה הטמפרטורה עולה: בעונה השלישית. יש אפילו סצינה של שלישיה סקס, oh-wei!

"חידוש", אלפיים שבע עשרה

מהי העלילה: בני הזוג מחליט לחוות את זה נראה דברים פתוחים בכל התכונות. הסרט הוא לא עלה גם יתאים לאוהבים בנושא זה - זה מוקדש לה בעצם 100 אחוזים, מ ו. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה שמעניין כי הסרט הוסר הוא בעדינות, אפילו אינטימי, אשר מאפשר לך לטבול עמוק את עצמך בניסיון של גיבורים, הן פסיכולוגית וחושנית.

איפה הטמפרטורה, לשים את זה בעדינות, עולה: הסצינה שבה בני הזוג הולך למסיבה, כך, להיות, לפלרטט עם אחרים ומביטים בכל זה עם variete.

"היסטוריית אימה אמריקאית" החלה בשנת 2011, זה הזמן בעבר

מהי העלילה: כל עונה חדשה תחקור ז'אנר אימה מסוים: מהבית עם מסע הפרסום של קרקס פריקים. הסדרה היא מאוד כנה, זה הפך, ללמוד מכל הכיוונים, כמו כולם הוא מובן, החלק האפל של הנשמה האנושית היא גם סיוט, וסקס, כך ארוטיקה כאן הוא למעשה איך אנחנו מביעים כל הסדרה.

איפה הטמפרטורה עולה: בעונה החמישית, יש סצינה, שם ליידי גאגא סוף סוף חליפות, כפי שכולם מובנים, אורגיה דמים. לא, בפועל. ובעונה הראשונה, כמה סצנות חם מאוד mosurgitation דואר שלישיה.

"יותר ממין", אלפיים 10

מהו העלילה: הסרט הבא למידה את נושא המין ללא התחייבות. הדמויות הראשיות (שיחק על ידי נטלי פורטמן ואשטון קוצ'ר, וביניהם אינם כימיה רעה) הסכימו שהם ללא מחויבות, טהור למין.

אבל תקשורת בינונית ביניהם היא רק להתחיל להעמיק ... כי, באופן כללי, לא מונע מהם להתעמק זה בזה.

איפה הטמפרטורה, זה הפך, עולה: חיתוך הילוכים במכונית, בעבודה, במקלחת, בכל מקום ברציפות, גיבורים משמשים בכנות זה לזה.

"אינטרנט KOMER", אלפיים שמונה עשרה

מה, בסופו של דבר, את העלילה: הדמות הראשית - מודל מצלמת, שרוצה להפוך את הטוב ביותר במקרה זה, אשר הוא כל הזמן מגביר מעלות בתערוכה שלו. שלח לעצמך עובדה אחת, אבל פתאום בחייה יש משהו מבחוץ .. דירות דיסקרטיות בקריות

סרט בינוני: רעיון טוב לא בורג עד הסוף. אבל כאן, כמה מאיתנו לבד, הרבה ארוטיקה, כפי שהיה, גיבורה גדולה (שחקנית שיחקה ג'נין, גברת ללא עין, ב"סיפור המשרתת "), בסופו של דבר, משחקת היטב.

שם טמפרטורה עולה: רחים ואריק שיחקו סדני מאוד, והסצנות הלוהטיות עם אוננות החלו להביע,.מהי העלילה: קלאסי שבו ילד ממשפחה עני הולך לבית הספר שבו נוער גולדן לומד, ובסופו של דבר לוכדת מחזור של דרמות, סקס וסמים קלים. זה מאוד ברור כמה סדרה כזו כבר ..

Bridgeertons, 2020, הולך עד היום

"ג'יני וג'ורג'יה", אלפיים של 20

איפה הטמפרטורה עולה: למעשה, בכל סדרה יש על הבמה של סקס לסבית. ובכן, מה, הבנות צריך איכשהו נהנים.מהו העלילה: ככלל, הסדרה נראית על תחילתו של מועצת המנהלים של מרי סטיוארט, המלכה סקוטלנד, אבל למעשה לא טוענת כל דיוק ועוד מזכירה קצת הרפתקני, כמו רבים של דיסני עם סיפור עם תככים ויפה גברים בחולצות לבנות מפתה.איפה הטמפרטורה עולה: יש רבים, כמו רבים באים לידי ביטוי, סצנות מיניות: רך ורומנטי - בין מריה לבן בן הזוג שלה, ועוד עטלפים חם kennaya.

"אתה", 2018, הוא בעבר זמן

שבב מעניין: הסדרה מתעוררת, החל כמו סיפור חמוד אהבה ומתונה לתוך מותחן.

איפה הטמפרטורה עולה: הרבה סצינות סקס, אבל אולי החמים - זה, שבו הגברת, ככלל, מתחיל לשלוט ואפילו, באופן כללי, מלית את עניבת העקבה שלו בפיו כדי לשתוק בזמן שהיא נהנית.

"צועני", אלפיים שבע עשרה

מה לומר את העלילה: פסיכולוגים tokget תופסים כמו מלאכים טובים כאלה אשר מסוגלים, בסופו של דבר, כדי לרפא את פציעות הילדים שלך. אבל מה, מאשר הפסיכותרפיסט יהיה מניפולטור, שמטרתו ללכת אליך באמון, ומאוחר יותר לגרור את אהובך במיטה שלך ליהנות מהסמכות שלך?

איפה הטמפרטורה מתרחשת: הפרק השביעי, שבו הדמות הראשית והגברת היא מתפתה, לסעוד, מתגרה זה את זה, ואחרי, אם כן, זז הביתה כדי להמשיך את המסיבה.

"מראה שחור", 2011-2019

מה היא העלילה: מופתעת seryal, שם זה לא משנה איזה סוג של סדרה, לשים את זה בעדינות, מעלה אחד או אחר הקשורים לטכנולוגיות מודרניות. זה לא ממוקד די במין, אבל יש כמה סצינות חמות מעט מאוד.

איפה הטמפרטורה עולה: עונה חמישית, שני פרקים, גיבור לבה עוסקים במין, COC אנחנו הולכים לדבר בזמן, מציאות וירטואלית.

"ריברדייל", 2017, הוא בעבר זמן

מהי העלילה: הסדרה, הידועה לכל אוהבי הז'אנר, אולי. חברה של חברים, כבר חוקר את פוטן ואת חידות של עיר קטנה ויצא עוד יותר שמחה כפי שנהגנו לקרוא, חיי מין. שם, כפי שכולם יודעים, הרבה סצינות סקסיות בין גיבורים שונים, ויש עדיין על סקסי - נניח, למעשה, כל שחקן "ריברדלה" הופיע חצי עירום.

איפה הטמפרטורה תתאים: הרבה איפה, אבל לנסות את העונה 5, 5 סדרה, בטי וארצי במקלחת. זה היה די ... רטוב.

"כתום - פגע עונה", 2013-2019

מהי העלילה: Seryal סוף סוף יודע על החיים - להיות בחמוד נקבה. זה באמת מעניין כי, כמו אנשים נהגו להביע, הדמות הראשית נופל שם כמעט במקרה, היא לגמרי משגשגת, גברת נחמדה, אשר פשוט מוקסם על ידי אלה, וברגע זה מתברר להיות מוקף זאצ'ק. אבל הם חמים!

מהי העלילה: קומדיה דרמו על איך בת נוער, שעדיין עדיין יותר ויותר, מנסה לטפל במשפחה וללכת, בסופו של דבר, חיים חיים רגילים.איפה הטמפרטורה עולה: בסדרה הראשונה, יש הגיבורה העיקרית חווה את החוויה המינית הראשונה שלה. Scene, לשים את זה בעדינות, נוגע עד כמה קרוב למציאות ועם כל הלב שלו הוא מוסר, אתה בטח תמצא את עצמך בו.מהי העלילה: הסדרה נאכלת על חמוד: הדמות הראשית מתאהבת בגברת ומתחילה לרדוף אותה, להרוס את המתחרים.

"ממלכה", 2013-2017

"תשוקה כהה", אלפיים 20

מהי העלילה: southeless הוא לא צעיר למדי, נשואים, אבל מאוד, כמו הרבה מאיתנו התרגלו אליו, גברת אטרקטיבי רק גורם לך hahal צעירים וחמים. והכל יהיה בסדר, זה רק ח'הל, זה נראה קשור לפשע ומביא את הדמות הראשית לא רק סקס יקר, ובכן, כמות קטנה של צרות.

איפה הטמפרטורה עולה: סצנות מיניות, כמו רבים חושבים, הרבה. אחד מהם מתבטא, הכי חם - ביער, ואת הטאו, שם הגיבורה העיקרית מצלצל בעלה, בזמן שהיא, לשים את זה בעדינות, ייקח מין נלהב עם ח'הלי.

"צעצוע של צעצוע", אלפיים תשע עשרה

מהי העלילה: הגיבור הראשי הוא חשפנית, שהיה בן שבע בקוטוזקה (אתה יודע מה הם עושים עם חשפנים ב טרין?..). הוא יצא להיות חופש וברגע שהיא שוכבת, בכלל, להצדיק שהוא גם הואשם לשווא.

איפה הטמפרטורה עולה: הלוהט, בסופו של דבר, המקום שבו הגיבור עושה גברת cunnilingus, התיישב על כתפיו ולחץ על הקיר.

"365 ימים", אלפיים 20

מה שבסופו של דבר העלילה: המאפיוזיס יחוטה את הגברת ותראה שזה נראה להתאהב בו במשך השנה, תוך שימוש בשיטות החמות ביותר עבור זה.

שם הטמפרטורה, באופן כללי, עולה: הסצינה בסירה היא בערך על הסיכוי השני של הסרט.

דגני אסקורט מקצועי רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. אבל זה כבר לא רק נקודות חיוביות בעת עבודה.

ואכן, 5 דקות, כפי שנהגנו לקרוא, מרוכזים ארוטיקה עם אלמנטים של סכנה.

"הארה מינית", 2019, עדיין הולך

מהי העלילה: קומדיה בריטית על ילדים שיודעים את עולם המין, עם ההומור האנגלי ביותר. יש כמעט רומנטיקה ו embellisments - סקס הוא מביך, זה קורה, כפי שכולם יודעים, רע, אבל זה קרוב למציאות, וכאן תוכל לבטא אנשים עם רוב, כפי שכולם מובנים, העדפות שונות במיטה.

איפה הטמפרטורה עולה: כן מצוין, זה בעצם הסרט על מודל מצלמת אינטרנט, מהו הנאום בכלל?מהו העלילה: מצב רוחו של ג 'יין אוסטין שלה כמו העלילה עם, כמו אנשים התרגלו כדי לבוא לידי ביטוי, הגברת מחפשת את אהבתם זקנה, כמו רבים חושבים, לא באנגליה רעה, אבל עם אוניברסיטה מודרנית ורצות דירוג מנופח.איפה הטמפרטורה עולה: סצינות סקס כאן נראה הרבה, אבל בסדרה 6, נכון מאוחר: במיטה, בשדה, בגשם, על המדרגות, בחורים, באים.

"אליטו", 2018, עדיין רוכב

איפה הטמפרטורה רק עולה: סצנות מיניות הנה הרבה. לדוגמה, לבדוק את סצינה של שלישיה סקס ליד הבריכה בעונה השלישית, זה היה חם ויוצא דופן.

"כל המקומות העליז", אלפיים 20

מהו גם העלילה: הדמויות הראשיות הן ילדים, כמה חושבים, שכל אחד מהם עומד מאחורי הכתפיים, כפי שאנו מביעים, פגיעה עמוקה. הגיבורה העיקרית, שיחקה על ידי אל פאנק, היא בדיכאון העמוק ביותר לאחר מותו של האחות, והגיבור העיקרי מנסה למשוך אותו משם באמצעות הפרויקט על גיאוגרפיה ויורה מקומות יפים. הכל ידוע זמן רב כי עניינים רומנטיים מתפתחים ביניהם, ו ..

איפה הטמפרטורה עולה: בסוף, וזה כזה דובדבן על העוגה, מתנה שאתה צריך לחכות לכל הסרט.

"זר" החל בשנת 2014, זה מגיע עד היום

מהו גם העלילה: האחות הצבאית לשעבר היא סוף סוף, איך להתבטא, 40s נופל לתוך סקוטלנד מימי הביניים ומוצא אהבה אמיתית שם. הסדרה מעניינת למגרש מרגש, נוקשות פתאומית וריאליזם, צילום טוב ופשוט כימיה מדהימה בין איך להגיע, הדמויות הראשיות.

איפה הטמפרטורה, לשים את זה בעדינות, עולה: העונה הראשונה, הסדרה השביעית כמעט 100 אחוזים מורכב חם לא מתואר, כפי שאנו מבטאים, מיטה, בסופו של דבר, סצנות.

"Witcher", 2019, כמה ורדים הולך

מהי העלילה: הקרנה של פנטזיה Sapkovsky Sagkovsky עם תקציבים טובים ו סקסי פראי הנרי cavil בתפקיד הראשי. ציד מאוד להקצות מה וכן, עכשיו אתה תהיה ללא פגע במאמר זה: המכשף ישלם מטבע שרשרת ..

איפה הטמפרטורה עולה: סצינה חמה בין yennipher לבין המאמר בסדרה השלישית, למשל, וכן כדי לדבר את הסצנה, שבו הרטט, בסופו של דבר, לוקח זריז.

"מילנאלה", אלפיים שבע עשרה

מהי העלילה: הסדרה בסרט "חולמים" של הדוכת עם אווה גרין, רק על מילניילוב. צעירים להתאהב, חברים, לנסות למצוא עבודה ולפתור את המשבר הקיומי שלך.

איפה הטמפרטורה עולה: בעונה השנייה יש סצינה של שלישיות סקס כי השכן הוא ללא כל.

Просмотров: 92 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar