11:55
איך הפכתי לתושב עשיר ומצליח של מוסקווה

הסיפור שלי מתחיל עם העובדה שזה פשוט עייף להיות חלש ולא בטוח בעצמו. לימוד באוניברסיטה החקלאית, עבדתי במוכרים בחנות. השכר היה קטן קטסטרופלי, מספיק רק על בגדים ודירה נשלפת.

פעם במועדון פגשתי בחור שסיפר על מה שהוא עוסק בצילום. הוא אמר שאני מאוד אטרקטיבי, והוא יכול לעשות כמה תמונות שיכולות להיות נועזות לתלות בסלון. אז הצעה זו גרמה רק חיוך על הפנים שלי, אבל בעוד כמה ימים החלטתי לנצל את היכרות החדשות שלי. הבחור, שמו היה דניס, אכן סטודיו קטן בדירה.

צילום ששינו חיים

הירי היה בעקביות, לא יכולתי להירגע. כל התנוחות נראו מצחיקות, והביטוי של הפנים הוא טיפשי ולא מושך. דניס הציע לשתות קפה, הוא שאל מדוע בחורה יפה כל כך יש רק קומפלקסים. ולאחר מכן הציע לבחור כל גיבור אגדה שבו אני רוצה להתגלגל. בחרתי את אליס שאהבה לקרוא ופעם פגשה ארנב חמוד עם שעון. הצלם הוציא מיד שמלה כחולה עם חצאית כדור והציע להתגלגל.

משחק כזה באמת רגוע אותי, התמונות התברר שיק. אפילו עשה כמה מסגרות תחתונים. דניס אמר כי התמונות ניתן לקחת ממחר, הוא ינסה לעבד אותם ולהוסיף להם מבריק. למחרת באתי והייתי מזועזע מהכרזה ענקית, שעסקה ברצפת הקיר. זה היה לי גרבונים מסוימים, התבוננתי ולא האמנתי שהיופי הזה הוא באמת אני. החבר החדש שלי הציע לשלוח תמונות בסוכנות התמונות, אפילו נתן כתובות דוא"ל של כמה.

Radia דרך האינטרנט, מצאתי אתר מעניין על סוכנות ליווי "רויאל". תשומת לבי היתה פעם אחת ליתרונות העבודה בליווי:

  • תשלום גבוה;
  • מתן דיור;
  • חיים עשירים מעניינים;
  • היכרויות עם אנשים בעלי השפעה.
  • לאחר שצבר אומץ, מילאתי ​​שאלון ושלח כמה תמונות מתוך צילום אחרונה. למחרת התקשרתי והציעו לבוא לפגישה אישית. קניתי כרטיס למוסקבה ולקח חופשה אקדמית, עבודתי התפטר. ניענתי אותי באוטובוס, זה היה מפחיד ללכת לבירה ולקוות ל"נס ". חברה נוספת אמרה אגדות מפחידות על איך הבנות הופכות זנות לקערה של דייסה ולגום של מים. אבל אני כל כך רציתי חיים חדשים, האמנתי שהכל יכול לעבוד.

    סוכנות ליווי במוסקבה "רויאל"

    האוטובוס הגיע לבוקר, שילמתי על המיטה באכסניה. הייתי צריך לשים את עצמי בסדר. השמלה בחרה בצבע שחור קלאסי, לשים על סיפון והניחה את שפתיה בגזר. דניס על Photossessia אמר כי גוון זה הולך לשיער חום עבה שלי leds כי התפורר על אדם יפה. אגב, בגללם נראה לי שאני לא יפה.

    בסוכנות חיכיתי לי, הציע קפה. ילדה נעימה שאלה אותי שאלות, ניסיתי לענות עליהם. אבל חייכתי יותר נבוך, ואז הצלם עשה כמה תמונות. לאחר מכן, היתה תקשורת עם אנשים אחרים, אפשר אפילו לדבר עם הבנות שעבדו שם לא היו שנה ראשונה. הם אמרו לחכות לשיחה ועד שתעזוב במוסקבה. דירות דיסקרטיות בצפון

    בסוף השבוע צילצל השיחה, הם אמרו שאני באתי עם כל הדברים שלי. היה לי רק תיק וארנק ריק, הכסף נשאר רק בדרך חזרה. המנהל אמר כי הייתי יוצא, ולקח אותי לסטייליסט. הם אמרו שהם ישנו את התספורת והציעו לחשוב על הפסאודומים. השיער היה צבוע בצבעי ג'ינג'יים לוהט, עשה קעקוע ושפה גבות. יצאתי ואמרתי את זה עכשיו אני אליס.

    בערב הייתי מכיר את כל הכללים, חוזה נמשך. וגם נלקח לדירה שבה חיה נערה אחרת מן הסוכנות. השכן התברר להיות בלונדינית חברתית עם שם יפה עמנואל. שבוע לאחר מכן היה תאריך ראשון עם סגן שצריך לבקר באירוע על פתיחת מועדון הכושר. בסוף הערב עזבתי את נהג הסוכנות, הנערות אסורות להשאיר לקוחות, אם זה לא יפרסם בהסכם השירות. באותו ערב קיבלתי את המשכורת הראשונה שלי - 500 דולר ומנוי למועדון ספורט עילית, בפתיחתו הייתי נוכח. אז התחיל את החיים המפוארים שלי.

    במוסקבה עברתי לבסוף, המסמכים מהאוניברסיטה לקחו, נכנסו לאוניברסיטה המפורסמת של הבירה. אני עובד 3 שנים בסוכנות הליווי הזה, אני עדיין גר עם בלונדינית שיק שלי. כמעט כל יום אני יוצא לתאריכים עם גברים מפוארים, אני מקבל מתנות ומחמאות. החיים שלי הפכו לסיפור פיות, אני אליס אמיתית, שפעם רצה אחרי ארנבון לבן. כמובן, זה מטאפורה, אבל דבר אחד שאני יודע, בוודאות - החיים שלי השתנו באופן דרמטי לטובה.

    בנות לא לפחד ללכת לסוכנות ליווי, זוהי הזדמנות טובה לשנות את החיים שלך ולהיות חתיכת מטרופולין מוצלח. אל תבזבז את השנים הטובות ביותר שלך בפחדים ודעות קדומות. בסוכנות המלכותית, תילמד להכיר את עצמך! תאמינו, זה מאות פעמים גבוה יותר מאשר המשכורת הרגילה שלך!

    Просмотров: 103 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar