09:43
מניפולציה מין: מי, למה ואיך הטכניקה הזאת חל

סקס שימש כמנוף של השפעה על לאורך ההיסטוריה של האנושות. זה היה משמש שוב ושוב קבלת כסף, כוח, מבצעים, הרשאות. ובאמנות הזאת הצליחו לגברים ולנשים. לזהות מניפולטור מיומן לא בפשטות. עם זאת, טכניקות גסות מאוד משמשים לעתים קרובות במערכות יחסים, אשר לגרום עבירה ורוגז של שותף.

התוכן של המאמר

1 מהו "מניפולציה"? 2 מניפולציה ויחסים 3 טכניקות מניפולציה של גברים 4 מניפולציה של נשים לוקח

מה זה "מניפולציה"?אני

מניפולציה פסיכולוגית - מורכבת מסובכת למדי פעולות, המטרה היחידה של אשר היא להשיג את התוצאה הרצויה איש אחר.

למרות השימוש בקושי במניפולציה - קבלת פנים משותפת ביחסים בין אנשים. זה בגלל ש הישרדות אינסטינקט, אשר לא התאדה מחיים נוחים, דורש אחד - לקבל מאנשים אחרים מקסימום של הטבות, נותן במקום איך פָּחוּת.

לכן למדו רבים לטכניקות למניפולציה גדל, צופה ועיבוד החוויה של אנשים אחרים. זה קורה לא שיטתי, באופן ספונטני, ולעתים קרובות, ברמה הלא מודעת.

עמידות סובייטית ושאויות של המידע זרקו ניחוח לא מדויק כי ליווי הוא עכשיו משהו, חובה, אז מה לדממה. עכשיו לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

בגלל זה ספונטנות ומניפולציה טומאה של רוב האנשים הם די קל לזהות.

התגובה לפעולות כאלה מתרחשת בדרך כלל גם באופן ספונטני, ברמה של האינסטינקטים: כעס, גירוי, זעם, רצון להעניש מניפולטור ו T.ד '.

מניפולציה ויחסים 2

באופן טבעי, השימוש בטכניקות כאלה אינו תורם חיזוק קשרי זוג. מניפולציות נתפסות במיוחד, אשר משפיעים על תחום זה של יחסים כמו סקס.

הרחקנות של יחסי מין - אינדיקטור חשוב יחסים בריאים בצמד. באמצעות מניפולציות מציין כי ב יחסים בבירור משהו לא בסדר.

לרוב טכניקות מניפולטיביות להתחיל לנפש שותפים שאינם רוצים לנהל משא ומתן, להתפשר, להבין קח את הרצונות של שותף.

ביחס למין, יש סטריאוטיפ עמיד, כי זו רק זכות נקבה. עם זאת, גברים נופלים לקבלות פנים כאלה הרבה יותר פעמים ארסנל של טכניקות כי הם נהנים מאוד נרחב מזה נשים.

טכניקות של גברים של מניפולציות 3

· דעת מומחה. גברים מאוד אהובים קבלה - כדי לקבל את חוות דעת רצוי של מומחים. לדוגמה, אדם עם מינים חפים מפשע אומר: "היום קראתי על מחקר, אשר הראה כי נשים שעושים מציצה בבוקר, פחות לעתים קרובות לשנות". זה מניפולציה?! כן! מים נקיים. גם אם לאישה לעקרון אין שום דבר נגד ליטוף אוראלי בשעות הבוקר המוקדמות - זה מניפולציה, וחזקה על ידי איום מוסתר.

"אני כל כך קשה בשבילי, אתה לא יכול לעשות בלי סקס". טכניקה זו יכולה להיקרא "לחץ על חבל. המכונית פורצת, הבוס - הטיפש, השכר קטן, במשבר המדינה. ורק במיטה ורק מקיים יחסי מין, הוא מרגיש גיבור. או אפילו הקב"ה ואיכותי, אלה ששמו לא מוטל. זה גם קבלת פנים גסה של מניפולציה: אדם לא מעניין את האיש בכלל כמה קשה היה יום של אישה.

· השוואה אינה בעד. זה כאשר יש שמועות של אישה, וכמה מהם אפילו להסתובב, שראשו לא כואב ואת הקיא רפלקס לא עובד. הוא לא רוצה לעשות שום דבר: לא לפתות, ולא נא לשכנע. ניסיון פשוט לקחת "על חלושות". חלקם מתפתחים לנסות להוכיח כי לא גרוע יותר. דירות דיסקרטיות במרכז

· אישור אהבה. ביטוי מניפולציה נשמע על כך "אם אתה אוהב אותי, אז ...". לאחר מכן, הוא מוצע אפשרות לא נעימה או לא הולמת: סקס אנאלי, בחדר האמבטיה, על מיטת הורים, בעוד הם יצאו לשפוך תה ולא.ד '. הכל על מה הביטוי הזה אומר - החוסר הבגרות הרגשית של השותף. כל הפעולות האלה אינן הוכחה לאהבה, לא משנה איך האיש לא ניסה להוכיח את ההפך.

טכניקות נקבה מניפולציה 4

באופן כללי, בארסנל של נשים יש הקבלה אחת, יעילה - סירוב של קרוב. זוהי דרך אכזרית מאוד קשה להראות שותף כי מעשיו אינם נעים.

מה גרוע יותר - סירוב זה לעתים קרובות לא אומר. אני לא רוצה הכל כאן. לנחש למה למה.

הקבלה השנייה, אשר גם מעשים על גברים הוא ללא בעיות - זה סקס לטובה "התנהגות". נתן מתנה, מבוצעת מורכבת ולא נעימה בקשה, הלך לאמונותיו וברצונותיו -. לא עשה - לא התקבלו.

קבלה שלישית - פעולה נדחית. זה כאשר מובטח קרבה, אבל רק לאחר ביצוע מספר תנאים: להביא את הנופש, להתחתן, לחלק. אין ערבויות, דרישות - משקל.

כל הטכניקות של הנשים הן אופי גס מאוד, אבל בדרך כלל, ישנם ללא בעיות, אם כי הם גורמים לגברים זעם וגירוי. טכניקות של גברים הם בדרך כלל מתוחכמים יותר ולעתים קרובות נשים אפילו לא מבינים את זה הם בהצלחה לתפעל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות נפשית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המצב יהיה לאסוף חברה יפה.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מין מניפולציה - זה הפעמון הראשון, המציין כי השותף שלך הוא מתעלל קלאסי. לא משנה כמה אתה לא נשבע, מה היה קורה בינך, לתפעל שותף עם סקס - הגרוע ביותר של התרחישים. אדם יהיה במהירות להרגיש "על רצועה קצרה", אשר כרוך קרע של מערכות יחסים. בשום מקרה לא להשתמש בטכניקה זו ולא לתת לאף אחד להשתמש בו נגדך! אם זה בא על מניפולציות מין, זה בהחלט יחסים לא בריאים. ועם אותם אתה צריך לעשות משהו - או לדון בבעיה, או חלק. אחרת בריאות הנפש שלך יאוום.

Просмотров: 90 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar