13:16
איך למיין גבר אריה

למרות איזה אדם, זה הופך להיות מקובל לפיתוי. העיקר הוא להשפיע על אופי הצר שלה. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאם אתה יודע את הסמל של גלגל המזלות, הזכר הרצוי, אז זה לא קל לו, בכלל, קסם, ו, זה היה אפשרי ללכוד לנצח. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל באופן טבעי, רק בשבילך, כפי שכולם אומרים, נשים חמודות, להחליט כמה זמן יש צורך לעשות עסקים עם שומן.

יש לציין כי אנשים כאלה סוף סוף להתבלט מתוך המסה הכוללת של נציגי הרצפה החזקה. זה אפשרי כי הם, כמו רבים באים לידי ביטוי, מועדפים מפורשים כל הזמן מבקשים כדי למשוך את תשומת הלב של האנשים מסביב. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בדרך כלל, המראה הוא אדיש ועצלן, אבל המצב, בסופו של דבר, משתנה כמו אובייקט מרתק עולה באופק. אם אתה רוצה להדגיש את העובדה כי קמטים של התלהבות בעיני אדם, שנולד תחת סימן של אריה גלגל המזלות, ואז באומץ לעשות את הצעד הבא.

היזהר ובלתי צפוי, במובן הטוב של המילה. כולם יודעים כי זכרים כאלה אוהבים שבחים והערצה. הם אפילו לא מבולבלים על ידי חנופה, להיפך, זה הפך, הוא אוכל, איך אנחנו כל הזמן מדברים, גאווה מופקע. כולם יודעים כי להיות בחברה עם lvom, לא ממהרים לדבר על עצמך. יש רק הוא, שהוא כמה פעמים, בסופו של דבר, עולה. לא רק במונחים של נתונים חיצוניים, ועל בסיס האמונות של furors בעסקים. כפי שלא היה מוזר, אבל לא לחכות מחמאות בכתובת שלך, בדרך כלל, הגברים לא רק מפוזרים איתם.

אבל האריה אחראי מאוד ואצילי. למותר לציין, אם אתה מכה אותו את חייך ומראים את זה בלעדיו, האור הלבן אינו נחמד, הוא יתחיל מיד את משמורתו. באופן טבעי, מעשים כאלה צריכים להיעשות על תאריך ראשון. למד להעמיד פנים שאתה מסכים עם זכר חכם זה חישוב כזה. רק אז אתה יכול לסמוך על נדיבות מרגשותיו.

מפתה אריה

בואו נדבר על איך לפתות איך אנשים משמשים להביע אריה אמיתי בבקר. הוא חייב לרצות לרצות אותך בכל תחושה של מילה זו.

  • לשים לב למה מוגש על השולחן. גברים אריות טבע וניתר, OEJA אהבה יוקרה מוצרים יקרים. כל גברת רוצה להציל במסעדה, הנודעת, באופן כללי, את החשבון של גבר. באופן טבעי, במקרה זה, זו לא האופציה המושלמת. אבל לא לשכוח פאפוס לבוב, הם אוהבים להראות כוח וכוח. יש לציין כי במהלך השיחה, אתה בהחלט מוזכר כי אתה תהיה, מעריץ את המאבק שלה לנהל את העסק שלהם או עלייה בתוכנה, כמו בראשות, סולם הקריירה. מופיעים בדיונים כאלה של אדם, כפי שכולם יודעים, שלט להבה משולמת ללא עזרה של אחרים. אבל בכל מקרה, להיות מוכן לשלם את הצעת החוק.
  • לא מתכננים מאוחר בסוף הערב. במהלך היום, lris כדי לדבר לתת את עצמם לעבוד ולבזבז איך אנשים רגילים להביע, הרבה אנרגיה וכוחות. תארו לעצמכם עובדה אחת, ולכן הם טובים יותר לתזמן ארוחת ערב לא יאוחר משמונה בערב. אתה יכול לארגן התכנסויות בחברה, הם פשוט להסתגל באמצע האנשים, במיוחד אלה שמקשיבים להם.
  • בקפידה להרים את הריח עבור תאריך. אריות גברים מעריצים לא רק בעיניים, פלייר המתפתחת שלהם. אני באמת רוצה להדגיש מה הריח ענייני, זה צריך להיות רך וייחודי. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בשמים נגישים יכולים לדחוף, כפי שכולם יודעים, רויאל זכר.
  • לילה ראשי. בשלב מסוים, האריה ירצה אותך, באופן כללי, להחזיק במיטה שלך. יש לציין על ידי המילה הראשית, זה הפך "שלה" ו "להחזיק". לא מציעים לו לא להזמין לעצמך. כולם יודעים כי האריות אוהבים להיפגש על שטח מוכר. אם, באופן כללי, זה נותן לך לבחור חדר במלון, אז אתה לא מוסיף את תשומת הלב שלי על אוכלי מאובקים. שים לב כי גברים tokiya הם לא רק ביישן של אנשים. לעשות לעצמך עובדה אחת שהם יכולים ליהנות לחלוטין את חוק המין, גם אם הדלת הולך מסיבה שבורה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה בהחלט מעריך את האומץ שלך בעניין זה, אבל לא ללכת פנים של וולגריות. יש להדגיש אריות על ידי נשים יקרות ומכבדות. יש לציין כי להיות כנוע, אבל גאה. אם כמה היבטים במיטה אינם מקובלים לך, אז אל תהסס לדבר על זה. אבל בלי להיכשל, ביצוע תיקון כי עבור התגלות כזו, יש צורך בתקשורת הארוכה ביותר. תארו לעצמכם עובדה אחת שנתן לו לבסוף לחשוב שאתה, כפי שכולם אומרים, טבע נלהב.
  • אתה מבין, אין שום דבר קשה. לתפוס את תשומת הלב של האריה הוא די פשוט. קשה יותר, באופן כללי, למלא אותו בלב. הם מעדיפים רומנים כדי לדבר וכיהן פגישות חולפות. דברים קשים מפחידים אותם כי המשפחה היא אחריות גדולה. אבל, אם אדם, שנולד תחת סימן זה, יחווה ביחס אליך, כפי שהוא הוקם, רגשות רועדים, אז הוא יעשה הכל לגמרי, כך. למותר לציין כי אלה, כפי שכולם יודעים, המדינות הגאות נצילות ונדיבות. לשים לב לעובדה כי הדבר העיקרי הוא לא אסימון של שבחים וחנופה. גם לאחר 10 שנות נישואין, הם מעדיפים להישאר מלכים כדי לדבר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

    Просмотров: 3737 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar