13:05
איך עושים סטריפטיז

סטריפטיז היא צורת אמנות שקיימת כבר שנים רבות. זה ריקוד שדורש הרבה ביטחון ודורש מהאדם להיות נוח בעור שלו. זה יכול להיעשות באופן פרטי או בפומבי; זה רק לגבי מה שנוח לך איתו.

ישנן דרכים רבות ושונות לבצע סטריפטיז, אך ישנם שלושה שלבים בסיסיים:

1) התחל על ידי משיכת תשומת הלב של הקהל

2) הסר לאט מעט בגדים

3) סיים בחשיפת התלבושת שלך וסיים בפוזה.

מאמר זה ילמד אותך איך לעשות סטריפטיז. יש אנשים שחושבים שסטריפינג זה רק לבמה, אבל אפשר לעשות את זה גם בסביבה פרטית.

חשפנות היא פעולת הסרת הבגדים בצורה אירוטית. זה מבוצע בדרך כלל במקום ציבורי על ידי אישה, כדי לבדר או לרגש גבר אחד או יותר.

המונח תועד לראשונה באנגלית בשנת 1941, אם כי ייתכן שהיה בשימוש לפני אותה תקופה. צורת הפועל "להפשיט" פירושה להסיר את הבגדים, וצורת העצם "חשפן" פירושה מי שמבצע חשפנות.

חלק זה מספק הדרכה מפורטת כיצד לעשות סטריפטיז. הוא כולל מידע על מה ללבוש ואיזו מוזיקה לנגן.

זה לא הכרחי שהרקדן ילבש משהו בכלל, אבל מומלץ שהוא ילבש משהו סקסי וצמוד. המוזיקה צריכה להיות חושנית ורומנטית, עם קצב איטי. על הרקדן לקחת את הזמן להסיר כל פריט לבוש. הם יכולים להשתמש בידיים או בשיניים, אבל אסור להם להשתמש בכפות הרגליים או בהונותיהם כדי להסיר פריטי לבוש.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה. זה נעשה לעתים קרובות במועדון חשפנות או מקום בילוי אחר למבוגרים. דירה דיסקרטית בנס ציונה

סטריפטיז מתנהלת בדרך כלל באופן הבא: ראשית, המבצע יוצר מתח מסוים על ידי חשיפת חלק מהגוף שלו, מסיר פריט לבוש אחד בכל פעם. המתח גדל ככל שכל פריט לבוש מוסר עד שהמבצע מסיר את הפריט האחרון ובכך חושף את עצמו. בעבר, זה היה לעתים קרובות כל מה שהיה צריך כדי לספק בידור אירוטי ולספק את הקהל, אבל בשנים האחרונות יש יותר מגוון עם רמות הלבשה תחתונה ועירום שמוצגות במהלך ההופעה.

הרקדן בדרך כלל משאיר כמה פריטי לבוש עד סמוך לסוף השגרה שלהם כדי להשפיע בצורה דרמטית וכדי ליצור רושם שהם לא ששים להתפשט לגמרי. בשלב זה הם יסירו את הבגדים האלה במהירות לפני שיסיימו את הביצועים שלהם עם כמה מחוות אחרונות כמו התכופפות או נגיעה בעצמם בחושניות.

Просмотров: 59 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar