תן מבוא קצר (500 מילים) על הנושא.

יש כל כך הרבה סוגים שונים של עיסויים: מעיסויים באבנים חמות ועד לעיסוי תאילנדי, משוודי מרגיע ועד לעבודת רקמות עמוקות. דבר אחד בטוח, אתה לא יכול להשתבש עם עיסוי: זוהי דרך חיונית להפיח חיים בחזרה לגוף ולנפש! מחקר הראה שמפגש אחד בלבד מגביר את הערנות באופן משמעותי ויכול להוריד את רמות הורמוני הלחץ במערכת שלך. העיסוי מפרק רקמת צלקת ומשחרר שרירים תפוסים וכתוצאה מכך טווחי תנועה מוגדלים והתאוששות מהירה יותר לאחר אימונים מפרכים או יום ישיבה ארוך בעבודה.

החוויה המבוקשת ביותר היא ללא ספק הטיפולים היוקרתיים הזמינים בספא יוקרתיים, מושלמים לאחר שעברתם תוכנית גמילה או בסוף עונת החגים

עיסויים יכולים להיות ממש טובים עבורך.

1. העיסוי הטוב ביותר

2. איך להשיג את חווית המעסה הטובה ביותר ... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: fridaeote | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי המשלב מודעות לנשימה, תנוחות קרקע וחזרות על מנטרה כדי לעזור להגביר את האינטימיות והחושניות.

אז תוכנית עיסוי טנטרי מלאה כוללת תרגילי מיקוד חושניים (חקירת איבר גוף אחד בכל פעם), מגע רך של יוני או לינגאם (בחינת חלקי "האלה הגאה" של היוני או הלינגום בהתאמה) וכן טכניקות נשימה ועיסוי קלנדה שעוזרות כדי לאזן את הצ'אקרות.

בגדי מעצבים לגברים? אנחנו שומעים אותך! התלבשות בבגדי מעצבים היא חכמה, אופנתית וקלה עם עריכת חליפות קלאסיות של Louis Hublot לגברים.

עיסוי טנטריקציה הוא ענף של ריפוי הוליסטי. זוהי צורה של טיפול בריאותי המשלב בין המושגים של רפואה מערבית ורפואה מזרחית. כפי שציינו קודם, עיסוי טנטרי אינו מתמקד בהכרח במתן מענה לצרכים פיזיים בלבד, אלא הוא גם נועד לענות על צרכים רוחניים.

מקורה של המילה טנטרה מגיע מהפילוסופיה ההינדית, ש ... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: fridaeote | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)