02:03
עיסוי הערמונית וחבר גירוי: 2B1, סקרן ולא מסוכנים

סקס - חלק בלתי נפרד מהחיים לכל האנשים. לא לעשות את זה לא מציאותי. לא מספיק מי יודע מה יכול להיות מגוון על ידי עיסוי הערמונית.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות אם המילה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא פשוט מלווה על ידי הלקוח באירוע, תומך ראיון ליווי אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור של המצב.

עיסוי של בלוטת הערמונית הוא מושפע ללא תגובה על ידי חיי מין. די מסודר, בסופו של דבר, להגיש מידע לשותף, והוא הפך, לשכנע אותו שזה לא רק לעזור, טוב, סוף סוף יפתח גבולות חדשים וריאציות של אורגזמות, כאן תוכלו להבחין בשינויים במצב רוח של 2 חֲצִי.

התוכן של המאמר

1 מהו ערמונית והיכן הוא? 2 מהו הזרז מן גירוי הערמונית? 3 האם יש איומים ותופעות לוואי עם עיסוי פשטות? 4 מוכן לעיסוי הערמונית 5 שותף הכנה למוזון הערמונית 6 על איך לשטות ערמונית 7 אצבעות עיסוי הערמונית 8 עיסוי הערמונית עם מין EGSH 9 שוב על העיקר

העובדה היא כי בלוטת הערמונית, אשר נקרא גם "נקודה R", הוא נפלא נראה לעבוד עם גירוי שלה. יש צורך גם לומר כי עיסוי, זה הופך, מכיל בתוך החדירה לתוך החור האחורי. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי אחרי כל זה יכול להיות מושגת על ידי עיסוי פעיל גירוי חזק מאשר עם הקושי הערמונית. את השותף הרוסי יותר, יותר נוח יהיה "לעבוד" עם המעבר האחורי, העובדה שיש לך הזדמנות נהדרת, זה הפך להיות נהנה. אל תשכח לנשום, בסופו של דבר, להזכיר שותף על זה.דבר נוסף שאמור להיות בסופו של הדבר הוא לשמור בראשי - זוהי העמדה פיזי התקינה של הגוף במהלך עיסוי הערמונית.

מהו ערמונית והיכן הוא?אני

במקום להעמיק את השם וההרכב של הערמונית, אז זה גם מורכב מטלית תחת הכותרת "strom", בלוטות הזנק, אשר באופן כללי, לייצר זרע עצמו, סיבי שרירים.

הערמונית נקבעה ליד שלפוחית ​​השתן, בלוטת הערמונית בעצם נופלים לתוך השופכה, ולכן, בסופו של דבר, קשיים נוצרים בעת השתנה, ולא את האיבר בפני כואב ולא עובד כי אתה צריך. לדוגמה, ולא אדם של ערמונית הוא גדל (וזה קורה לאלה שכבר נמצאים בגיל), אז הם הרבה יותר סביר ללכת כמו שירותים בגלל איך אנחנו מביעים, קורא קבוע.

מהו גירוי הערמונית נחמד?2

הפתיחה האחורית, בסופו של דבר, יש מספר עצום של קצות עצבים הן בתוך ומחוץ. זו הסיבה ליטוף עם חור, עובר לתוך עיסוי, יכול להיות נעים, לא משנה אם השותף יש קשיים עם האופן שבו הערמונית או לא. הרופאים מציינים כי בלוטת הערמונית יש הרבה כלי דם, כאשר ליטוף, להתנפח ולהפיץ דם הרבה יותר מהר מאשר רגיל.

מתברר כי זרימת הדם מתחזקת. אז זה לא היה, לדבר עם השותף שלך באופן עקרוני, לדון בכל החלקים של עיסוי, כפי שאתה תעשה, איך לא לעשות.היכונו פיזית: לשטוף את הידיים שלך עם סבון, לשים על כפפות לטקס, להשתמש חומר סיכה, לא לשכוח פרלוד וחיבה. וגם לנשום עמוק.

חוויות מין הן נורמליות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל החיפוש אחר הדרכים האחרונות ליהנות זה לא רעיון רע. במיוחד מאשר זה איכשהו להשפיע בבטחה בריאות האדם!

האם יש איומים ותופעות לוואי עם עיסוי הערמונית?3

הריר, כמו רבים חושבים, החור האחורי ואת כל המעבר האחורי - רגישים מאוד. פי הטבעת נוצר על ידי הטבע, כך שיש לו נכס בשלב מסוים מתיחה, זה לא קבילה עצמית (כמו הנרתיק או הפין). גירוי במהירות גבוהה, לשים את זה בעדינות, יכול לגרום כאב ואי נוחות ב -1 דקות ספורות, כי הנוזל אינו מבחין מן הפתח האחורי הקרקע.

כל זה, לשים את זה בעדינות, מוביל לאדם מוכן לעזור לך בעיסוי הערמונית בהכנה לכך. זה בלתי אפשרי לרשום כך לומר דברים באצבעות שלך בפנים, כמו המעבר האחורי, זה יהיה פשוט לא מוכן כזה, זה יהיה, באופן כללי, יהיה הלם לאורגניזם, אשר יהפוך כאב נורא.

כדי, בסופו של דבר, להתחיל גירוי, בעיקר, זה הפך, כדי לארגן אדם לעצמו, להתחיל הקדמה עדינה, שנמשך מספיק זמן - כמובן לא 5-10 דקות, כמו בהתחלה, הרבה יותר זמן. מלונים ראשוניים הם מאוד מרגיע, לתת לאדם רק לכוונן ולסמוך על שותף.

אז, נראה שאתה חושב על זה ליטוף ורכות הוא המרכיב העיקרי. וככל שהם, אם כן, יימשכו, גם הרגשות הכואבים פחות. אולי אפילו לא יהיו דמעות במהלך גירוי, אבל על זה ממש מתחת.

מתכוננים לעיסוי הערמונית 4

כאשר הכל מתאים למין ולמזג, שני סוגים של שימור נוצרים: פיזית ופסיכולוגית. שלח לעצמך עובדה אחת כי האחרון מתחיל באישור, t.-. כאשר שותף, באופן כללי, מאפשר לך לעשות את מה שאסר בעבר. אז, את הגירוי של הערמונית, אשר היה בעבר כמו טאבו, הופך להיות כמה מאיתנו התרגלו לקריאה מותר. אבל לפני שתתחיל לפעול במהותה, הכל חייב להיות דנו בהתחלה.

למה צריך גם להתחיל? לדוגמה, ממילים כאלה, כמו "רציתי גם לחוות משהו עם כמה באים לידי ביטוי, אתה במיטה" או כזה - "אולי ננסה, זה הפך, להתנסות יחד, להנאה ולנהל את מניעת ההתאוששות?-. ולא שותף מסכים כדי לדבר, שימור של פיזית, t.-. אֵמוּן.

הדבר הבסיסי ביותר הוא גם להסתכל על מה ואיך אתה עושה, למנוע איך כולם יודעים, את הפגיעה האחורית של השותף שלהם. בכאב, באופן כללי, זה יהיה, אבל זה צריך להיות underway. אבל גם עקרון, באופן כללי, יש לזכור כי רגשות כאב בדקות הראשונות הם לגמרי, כי החור האחורי לא נוצר, זה דחוס מאוד.

צעד העיקרון כי יש צורך לשים את זה קצת, לעשות, כפי שאנו מבטאים, כולם לפני מגרה את הערמונית ועיסוי הוא לשטוף את הידיים עם סבון. זכור כי אתה מתמודד, כפי שכולם יודעים, גופים איברי המין, אז לומר כדי להפוך את הזיהום בכל מקרה לא יכול. מה אני יכול להשתמש בסבון? לפחות מה, אין כללים מיוחדים לבחירה. רגע מרכזי נוסף הוא מלאי, כפי שהתחיל, כפפות לטקס. ציד מאוד להקצות מה הם צריכים כך בזמן של מגרה הערמונית לא נופלים לתוך כל חיידקים בפנים. הכפפות יש יתרונות: לדוגמה, מאשר על גבירותיי ציפורניים חדות, אז הכפפות יכול מיד להפחית ולרכך את האפשרות של נזק.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

לטקס גם מפשט חדירה, כפי שהוא חלקלק יותר.

שותף הכנה לעיסוי הערמונית 5

עיסוי הערמונית, באופן כללי, גורם לרגשות כאלה כאילו אתה סוף סוף רוצה שירותים. ישירות, כפי שהוא מתחיל לבוא לידי ביטוי, אם כי בכלל, הוא עוקב אחר השותף עצמו על זה להזהיר, כמו גם לפני עיסוי של סום לשחרר את הבועה שלפוחית ​​השתן.

ללא נשימה קווית, שום דבר לא ייוולד, כך מחפש את הנשימה של השותף, כך שהנשימה היתה עמוקה מאוד.

הנשימה העמוקה והתקופה, בסופו של דבר, מהססת לתגובת הגוף להירגע. מכאן, החור האחורי עצמו, לא.-. Sphynecter. עיסוי יתקשר לאדם, באופן כללי, כדי להבין את גופי אפילו יותר טוב, להרגיש את מה שהוא לא מרגיש קודם, לחוות אורגזמה שלא היתה.הערמונית היא ברזל כי הוא נמצא לבסוף עמוק בתא האגן, בגודל של אגוז. עם זאת, יש להזכיר כי באופן כללי, הערמונית יש לפתח כדי להיות מפותחים, גם ישירות לתוך המשימה של הערמונית כולל רוויה של מים זרעים, כפי שאנו מרוצים ממך לדבר את החומרים הדרושים.

איך הגוף ממוקם ובאיזה טוויסט - משפיע על רגשות ועונג. לכן, המיקום "למעלה" מפשט חדירה לתוך האחורי חלול: השותף הופך לברכיים, לשים את היד בין הרגליים.

כיצד להוסיף הערמונית 6

לא קשה למצוא ערמונית: יש חינוך בתוך המפשעה ישירות בין האשכים לבין פי הטבעת. לפני, באופן כללי, לחדור בפנים, השותף הראשון כל הזמן להגדיר אותו לסוף חיובי, לקרוא איתו - זה מרגיע. מראש, שאל כמה אצבעות יכול סוף סוף להיות מוכנס, אצבעות מותרות, על הנוף של השותף (בגלל עובי וערכים שונים).

לעולם לא להפסיק ליצור קשר עם כמה מאיתנו מתייעצים את החצי השני. לכוון את תשומת הלב למה זה יכול להיות, כמו העדפות לעשות, אתה תבין כי כולכם מרגישים זה את זה, ואתה תהיה נוח לחקור את עצמך, תוכל לפעול, על בסיס רגשות ורגשות.

הערמונית עיסוי טכניקה אצבעות 7

מידע מפורט כל כך על איך לעשות עיסוי של שותף הערמונית במהלך חיבה ראשונית. דירות דיסקרטיות בתל אביב

חיבור אינדקס, בינוני וצלצול יחד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שגוי לשים על המפשעה, כאילו דוחף אותו. בעדינות לעורר את המפשעה ללא תנועות חדות, רך מאוד מרגיע. לאט לאט בתהליך, ללחוץ קצת יותר קשה, אבל לא לשכוח לעורר את החור באופן אינטנסיבי.

זה נראה כאילו היית לסובב את האצבעות שלך בכיוון השעון ב 8-10 תנועות, מאוחר יותר נגד איך להגיע, חץ בכיוון השעון, בזהירות ליטוף פי הטבעת.

עבור אל שק האשכים ביד השנייה, לגעת בחבר ולשבץ אותו מדי. תן לשותף להתייחס מאוד מרגיע ואמון הפעולות שלך. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי אתה בהחלט להשתמש חומר סיכה כאשר להמשיך מן המפשעה אל החור האחורי.

עקרון: סיכה על מסד הנתונים של שמן חיל קונדום, כפי שהיינו לקרוא, לפחות כמה לטקס, ואת חומר סיכה על איך אנשים משמשים להביע, בסיס סיליקון יכול סוף סוף נזק, איך להיות לידי ביטוי, צעצועי מין סיליקון (צעצועי מין סיליקון במקום להשתמש בהם כרגע עיסוי הערמונית). הכל כבר זמן רב ידוע מה אתה נעשה שימוש בקפידה כדי להשתמש עם עיסוי, זה עקרוני.

זה היה אפשרי, להיות, גרב של חומרי סיכה, אשר מסופקים רק עבור משחקים אחוריים. לדוגמה, pjur חזרה הדלת סיליקון או בבקשה קרם. חומרי סיכה אלה נעשים במיוחד עבור משחקים אחוריים. שמירת אצבע קטנה בחומרי סיכה, מסודר בקפידה את מעבר הפוסט של השותף, לשנות את האצבעות כמו Anus Extensions.

לראות את קצב החדירה, זה לא צריך להיות מהיר מאוד, אחרת אתה פשוט להביא פציעה, גירוי יהפוך משהו צפוי, כמו רובנו מתייעצים, נורא. לחיצה על האצבעות צריך להזכיר משהו כמו מעבר "לבוא לכאן".

ומאז הערמונית עמוקה מעט ומעל פי הטבעת, אז התנועה של "קמח" עם האצבעות היא הדבר המצליח ביותר, כך שזה היה עיסוי שממנו אתה יכול לקבל תענוג שלא יתואר.

טכניקת עיסוי הערמונית באמצעות צעצועי מין 8

באמצעות צעצוע מין, באופן עקרוני לחשוב על זה זה צריך להיות רק עבור איך אנשים משמשים להביע, משחקים אחוריים - ולא יותר. אולי העובדה שהיא חייבת להיות בסיס מתרחב. כמובן, כולנו יודעים היטב איזה סוג של צעצועים נמכרים בדרך כלל בחנויות מין על מגנים נפרדים. להגיש עובדה אחת כי למשל, אתה יכול לחוות תקע בלינג שלל, אשר נעשה רק למשחק עם הערמונית.

אתה יכול לחוות הוגו - זה צעצוע עם 2 לחצנים ומצבים רטט עבור איך כולם יודעים, את החור האחורי. How to say על הצעצוע של דיוק, שמטרתו לגייס את הערמונית בלחץ על המפשעה, ובסופו של דבר, נועד ליצור רגשות, כפי שאנו מתרגלים לקרוא, מלא מנגנון?

עבור המשחק עם הערמונית עבור עיסוי, להשתמש רק צעצועים נבדק, לא להשתמש במברג.

ולא השותף שלך יהיה כמו עיסוי צעצוע, במילים אחרות הזדמנות נהדרת, כי הוא התחיל לחוות אורגזמה מ גירוי כזה. ואכן, האורגזמה נראה מסוגל לצעוד, שפיכה לא תהיה תגובה רגילה לחלוטין של הגוף.

שוב על העיקר 9

גירוי הערמונית יכול להיות נעים מאוד מאשר, זה הפך, לעשות הכל טוב, מסודר, וכפי שכולם יודעים, מזהיר שותף על כל חדירה של אצבעותיו עמוק יותר. זה טוב מאוד להקצות מה כיף יכול סוף סוף כי Vocheri Kok יהיה טבעות אחוריות יש הרבה סוג של עצב סיום.

בעיקר מוכן גם לגירוי הערמונית מראש. אחרי הכל, הדבר הוא כי האחורי בטנה ואת המעבר האחורי הוא רגיש מאוד, ולכן עיסוי הערמונית קשורה לסיכונים של הפסקה וכאב חמור. אז, הגאות גם מסייעת לא רק כדי לעורר את האיבר המיני עצמו, טוב, כתוספת, זה הפך, עושה רגישות ביותר הערמונית, אשר בסופו של דבר, מגביר את אחוז ההנאה במהלך יחסי מין.ואפילו למרות העובדה כי החור האחורי הוא 100 אחוז מוקף איך אנחנו תמיד מדברים איתך, קצות עצב, לא לשכוח שאתה ישירות על חשבון אותם אתה מקבל כיף. ואולי אפילו לא צריך לציין כי אנו לוקחים לדוגמה נרתיק נקבה, שהוא 100% שינה על ידי נקודות עצבנות, אבל ישירות הם נותנים קורא לאורגזמה, אשר קורה.

עושה עיסוי הערמונית עם האצבעות שלך, זוכר כי, באופן כללי, זה בלתי אפשרי להפליא ללחוץ על המפשעה, כך שתוכל לחדור קצת יותר עמוק. אין להוסיף משככי כאבים בתהליך עצמו, כפי שהוא עלול להשפיע על הרגשות. אתה יכול להחיל צעצועי מין עבור הנאה מלאה יותר והרפיה. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שכולם אומרים כולם אומרים עם השותף שלך, כל פעולה, כך שאין הפתעות.

Просмотров: 125 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar