13:18
7 דוגמאות, כמו רבים באים לידי ביטוי, איך לא, סוף סוף, זה שווה ליישם מזון במהלך יחסי מין

לא משנה אם אתה נמצא במערכת יחסים ארוכה או לפגוש את השותף שלך לא כל כך מזמן, זה כל הזמן סקרן להתנסות עם החיים שלך סקסי ולנסות משהו חדש.

התוכן של המאמר

1 מה אני יכול לעשות

ומאחר שהאוכל נראה להביא כל כך הרבה תענוג שלך איך אנחנו כל הזמן מדברים עם קולטנים טעם, זה הגיוני לשאול שאלה, למה לא להסיט את החיים האינטימיים שלי עם זה. אבל אוכל בחדר השינה - רחוק מלהיות כל הזמן לא כל הזמן מחשבה מעולה. למעשה, כניסתה של חטיפים בכמה אנשים חושבים, מטרות מיניות יכולות להוביל לאי נוחות, כוויות בחיים או אפילו זיהומים.

אז לא למהר! לפני הולך למטבח בחיפוש אחר אביזרי מין אכילים, לקרוא מאמר זה בריכוז.

"באופן כללי, אין שום דבר מגעיל כדי לבסוף ליישם מזון במין", אומר ג'מיל עבדור-רחמן, מיילד מוסמך - גינקולוג, - אתה יכול גם לשים את חתיכות הטלילות בכל חלק של הגוף של השותף במהלך משחק מקדים ללקק אותם - זה באמת מרגש. אבל בשום פנים ואופן לא מאפשרים לאוכל עם הממברנות הריריות - גם הנרתיק, כפי שהוא הוקם על ידי פי הטבעת ".

האם יש התוויות נגד אחרות? כן, וברגע שנרשמו אותם.

מה אתה לא יכול לעשות

אז, אם אתה פשוט החליט לעשות חלק של האינטראקציה המינית שלנו, לוודא כי שום דבר של הרשומה על התוכניות שלך הוא לא בסופו של דבר, זה מגיע: נערות ליווי בראשון לציון

רטבים מתוקים ומשחות

הסיפור, באופן כללי, זוכר את המקרים המוזרים ביותר כאשר הנרתיק של הגברת התברר, כפי שכולם יודעים, פתחו בנקים עם חמאת בוטנים או אריזה, איך להתבטא, קצפת. הכלל הבסיסי הוא כל מה שהוכנס פנימה, מחויב להיות מאה אחוז פלט. כמובן, כולנו יודעים היטב אילו מוצרים כמו חמאת בוטנים, ג'לי, מותק ואל.ד '. יכול לשנות את ה- pH של הנרתיק, כי זה יהיה כך לדבר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, תנאי מוקדם של מחלות שונות. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי סוכר, בתורו, הוא בינוני מתאים לגידול שמרים התכווצויות וגינוזיס חיידקי.

פירות וירקות

זכור את הכלל מן pt הקודם: פריטים צריך פשוט להסיר מן הנרתיק. Sphinters סביב פי הטבעת ונרתיק יכול להיות מופחת באופן לא רצוני. מסיבה זו, כל מה שיש, זה יכול להיות די קשה להסיר.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הקונים הם בטוחים אנשים בטוחים אשר במיוחד רוצים לטובה להופיע בחופשה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. רווח זה מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

מעת לעת, פירות או ירקות תקועים בנרתיק או אנשים הצביעו לחלוטין על נוכחותם. יש גם מקרים כאשר פרי כתוצאה של קיצורים שרירים מתברר להיות עמוק מאוד, ורק רופא עשוי להסיר אותו.

יש עדיין סכנה אחת כי תפוחים בטוח מלפפונים נלקחים לבוא לידי ביטוי בעצמם: אפילו פירות שטופים לחלוטין ??ירקות יש חיידקים. ואף על פי שעליכי העיכול שלך יהיה לשפשף בצורה בלתי צפויה עם חיידקים אלה, הנרתיק אינו רגיל לכך שצומח בכלל. לכן, משחקים עם פירות יכול להוביל לזיהום. אז, אם אתה עדיין רוצה לאתגר עם סוג זה של מזון, המומחים מאוד לייעץ לך להשתמש הקונדום.

חָרִיף

זה חל, כמובן, כמה מאיתנו אומר כל הזמן, תבלינים חדים (אם כי זה בקושי לך להירדם אל הצ 'ילי פלפל, לא?). אבל תבלינים מתוקים למטרות דומות גם הם לא, בסופו של דבר, מתאימים: קינמון או מוסקט, למשל, לגרות ממברנות ריריות, כמו, לשים את זה בעדינות, לספוג מים בדים יבשים. יש לציין כי תוצאה של התבלינים הוא לא prescribed להיות כימית לשרוף הנרתיק. אז לשים את הרשימה על המדף - זה יעזור לך בזמן אחר.

לא משנה איזה מזון שבו אתה אלרגי

כן, זה נשמע שלא יתואר, אבל זה עומד שוב, זה הפך, לקול פריט זה. יש אנשים שאנשים מאמינים כי אם לא להשתמש במוצרי מזון, שעליו, לא, דבר, כפי שהיינו מדברים, לא יקרה מגעיל.

עמידות סובייטית וחוסר מידע הולידו מבט שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, בבושה, כך, מה שאתה צריך להזיז. אבל מעטים מבינים כי לשירות הליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

אבל זכור: אין צורך לאכול אלרגנט כדי להשתבש. מעת לעת הוא די שואף את החלקיקים של מזון או לגעת במוצר.

מזון ושמן שמן

השמן הורס לטקס, כי האפקטיביות של קונדומים שאתה משתמש מצטמצם. בנוסף, חמאה, כמו כל חומרים מימיים, הוא לא מציאותי מאה אחוז שחולצו מן הנרתיק או פי הטבעת. כתוצאה מכך, זה יכול לעכב חיידקים ולהגדיל את הסיכון של התכווצויות הנרתיק. באופן טבעי, נכס הזזה שלו יכול להיות שימושי במין, בגלל מה שמנים קוקוס משמשים למטרות אלה. בכל זאת, הרופאים לא ממליצים על כך.

כּוֹהֶל

נניח שקיבלת עלייה מתכלה ארוכת שנים ומבקשות לחגוג את האירוע הזה באהבה באהבה ובאלכוהול - יישור שניים מאלה כאילו דברים יפים. אתה כבר לדמיין איך השגשוג יושלך על הגוף העירום שלך להציע שותף לדמעה של זה מן העור שלך. אני באמת רוצה להדגיש כי זה אפשרי ... רק לשמור על אלכוהול משלה שלך. אלכוהול הוא מאוד מעצבן את העור יכול, באופן כללי, כדי לגרום לדלקת (אשר, Kstoti, עם, איך להתבטא, זה יהיה כמו הסתברות גבוהה עבור המעבר האחורי).

הנוכחי כי לא להיות נשוי: אין אלכוהול עם הנרתיק.

מגניב או חם

אין להתעלל משחקים עם מוצרים מן המקפיא או תנור מיקרוגל. כן, ההבדלים הטמפרטורה של centree עשויים להיראות מהנה כדי לדבר, אבל ההרגשה הזאת ישנה במהירות כאב בלתי נסבל. קירות הנרתיק הם עדינים מאוד איך להפוך אותם סאונה או אתגר הנוהל.

בואו לסכם: השתמש במזון במהלך יחסי מין, אם אתה רוצה. רק בבקשה לוודא את הפעולה המינית שלך עם התפקיד של דברים טובים, זה יהיה, איך להגיע, בטוח. כי קצפת יכול באמת לומר את זה לתהליך של חווה, אבל אם הם התחיל להיות מיושם על ספוגים סקס, ולא בתוך הנרתיק. לדוגמה, אתה יכול לבקש כפי שכולם יודעים, חמאת בוטנים מעט על הדגדגן מול cunnilingus - אז אתה גם יהיה לשכנע את הבריאות שלנו ולקבל הנאה בלתי מוגדרת.

Просмотров: 643 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar