23:27
11 נשים סיפרו על סקס עם גבר מבוגר - סיפורים אמיתיים

כי כוחות נשים צעירות לזרוק את הזרועות של החבר 'ה במשך 20 -30 שנים מבוגר, כאשר יש הרבה עמיתים אטרקטיביים מסביב? טיפול, רוב האנשים יענו. אבל כמה נערות אומרים - גבר מבוגר נותן להם משהו שלא צעיר נאה. ואנחנו לא מדברים על כסף.

התוכן של המאמר

1 סיפורי נשים על מין גיל

סיפורי נשים על גיל סקסי

הדבר הטוב ביותר איתי היה

"הייתי בן 17, הוא היה בן 34. הוא פשוט לא היה יכול להיות מרוצה ממני. בכל מקום ובכל מקום, אם הוא יכול לזיין אותי, הוא עשה את זה - במכונית, בשירותים הציבוריים, על מדרגות, בסמטאות, פעם אחת גם בהיפרמרקט.

ללא אילוץ, אייתי אותי. איתו, העזתי לחוות משהו חדש ובכלל הרגשתי מאוד רגוע. זו הפעם הראשונה שחוויתי אורגזמה.

נדמה היה לי שהוא מאוד משנה כדי לקבל כל כך צעירה וקרירה, כמו שאני, כי התנהגתי במהירות רבה יותר מהרגיל. התברר כי אני parthed אותי - מעולם לא פגשתי כל כך קשוב ואת מאהל hahal. רוב בני הגיל הם עגנו על הטופס החיצוני שלהם, לדאוג כמה יש צורך לעמוד, מנסה שחקני פורנו לחקות, בקיצור, לחשוב על שום דבר, רק לא על מישחק המקדים "

@screamin_pink_riot

מספר עצום של יתרונות וכמה מינוסים

"מקצוענים (בהשוואה לעמיתים):

המטופל, בשבילו זה היה ביסודו של דבר שהשגתי אורגזמה. הדגדגן שלי מוקף באהבה. הוא יכול לעצור את עיניו על קילוגרמים מיותרים, חודשי, חוסר אפילציה. במהלך יחסי מין, הוא נאבק לעשות לי מחמאות, קרא מה אני נשית ויפה. ייעוץ ובהתלהבות רבה. לא מתבייש להראות רגשות עדינים בעיני ממכרים. היא ניקתה זמן רב יותר לפרלוד, חיבוקים, נשיקות ואל.ד '. על ידי Nagishom ולא טפטוף. אין תנוחה מביכה בסגנון פורנו, אשר מתאים יותר עבור רישומים מעולה מאשר ליהנות. כשנכנסתי להרגל שלי, הוא שינה את המיקום וקרא: "אני חושב שזה יהיה יותר נוח" ותמיד התברר שיהיה נכון. שידע לשלוט אורגזמה.

מינוס:

היתה לו זקפה, אבל לא כל כך חזקה, גם כשהרגיש דווקא כך. פחות זרע. מעשה מיני התרחש פעם בלילה. היו מקרים של אד. בשיחת 1st שלנו על קונדומים יצאה הייחודיות נוחה ומתוח. אני אף פעם לא היו לי בעיות דומות עם בני גילם. אני לא יודע מה בדיוק שימש כתנאי מוקדם, הנישואים הארוכים שלו, או הבדל הגיל שלנו. הוא האמין ברצינות שפעם עשה vasectomy, עכשיו אתה לא יכול לטרוח עם הגנה. זה היה מפתיע מאוד. גברים בגילי, בדרך כלל מוכנים היטב בעניין הזה. רק כמה פעמים נתקלתי בהתנגדות איטית.

בישראל אין דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי בתורו, eSquiten היה לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הוא מחוון עמדה.

וזה נשמות אחד חיפשו ותהו, זה היה שווה את זה כדי להשפיע על הנושא הזה "

@Glossoolia

גלוי מלא

"הם לא צריכים אף אחד להצדיק שום דבר.@Random_girl_me "האיש הקשיש ביותר, עם מי פגשתי (כ -60, אני בן 30), ידעו בצורה מושלמת, איך להתנהג כשזה היה עניין של מיטה. הוא בעל מכונות בעלות מקצועית. הבין מה הגוף שלו מסוגל וידע איך לעשות עם שלי.

הוא התברר להיות מין אוראלי וירטואוז

סקס עם ארבעים שיער, עכשיו, בטוח, את הטוב ביותר בחיי. בזכות האימון לטווח ארוך, ליטוף אוראלי ביישומה היו מדהימים. צעירים, בדרך כלל, או מבולבלים, או שהם חסרים ניסיון.

אני גם אוהב כאשר אדם שולט, ואת ההבדל הגיל כאן הוא רק דרך אגב. שוב, בחורים צעירים הם לא מספיק, או לא מספיק משוכנע בתוך עצמם, כדי שאקרא לי. הוא לימד אותי הרבה, והניסיון הראשון שלי של המין האחורי היה חיובי מאוד. עכשיו אני נוטה לבחור בחורים מבוגרים - הם יודעים מה הם עושים, ואני מוכן לתת להם לעשות את זה איתי ;-) "

@Kinkyslut https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

סקס היה "נהדר"

"אני בן 18, הוא בן 40. הכול היה פשוט נפלא. הוא ניסה רק עד קלה ועשה קונטי בצורה מושלמת. הוא עמד קצת יותר גרוע מאשר צעירים, אבל כמעט לא הרגישתי את ההבדל, כי הוא יכול לסבול אותה עוד יותר. איתו הבנתי מה בדיוק אני אוהב, וכיצד להשיג את זה משותף.

התחלתי להרגיש אפילו יותר בטוחים במונחים של מין. לא ניסינו את המוזה, כי באותו רגע לא הייתי מוכן לזה. אבל, הדומיננטיות שלו התחיל אותי מאוד, ואת הגיל ואת הניסיון בו רק עזר "

@MallowWisp

Tra * arose, עשה אהבה, פרצה

"הייתי בן 21, והוא 41. מ רק גרוש. בן הזוג לשעבר שלו היה הארג'ה הנדיר ביותר, והמין שלהם התרחש במקרה הטוב מספר פעמים בשנה.

שינה איתו היתה יקרה. נראה שהוא יודע על כל המין.

הוא המליץ ​​לי לקרוא "50 צבעים של אפור", וכן, אני יודע שכולם לא יכולים לסבול את הספר הזה, אבל היא נתנה לי הרבה רגעים לא ידועים. מעולם לא החלטתי להציע "כזה" לעמיתיי, כי אדם מבוגר הופיע באופק, שלקח כל דבר בידיו ועשה דברים כאלה, שעליו לא יכולתי להיות בעבר וחשבתי, זה היה נהדר.

אנחנו טרעה * התעוררנו, עשינו אהבה, יש לנו כיף. זה היה כמעט הטוב ביותר בחיי "

הם פשוט מרוכזים בי, ואנחנו kaifuham "@gangstasaurus_rex" הייתי בן 19, הוא היה 40. הוויכוחים של היום שלי 21.

הוא ידע בוודאות מה עושה

איש זקן היה צ'אול מגניב, בן 10 מתוך 10. נפרדנו מאז שקיבלתי דברים, והוא חזר אל בן הזוג.

אגב, "Casanov" הישן, אשר היה לגמרי הלך בשנות ה -70, לא ביסודו, כפי שאתה מתמודד עם אפילציה. אם סבך במבוק גבוהים מאוד, הוא עדיין יהיה שמח לחתוך אותם. "

@flingcatpotato

אף אחד לא הייתי כל כך מרופד

"הייתי בן 19, הוא היה בן 49. היינו מצמידים שנתיים.

הוא לא הסתיר שזה נראה פורנו. ידעתי מה הוא רוצה, והוא לא היה מופרע, אני מאחל לך אותו דבר (השתמרתי על האורגזמה שלי ואהבתי לעשות קוני, אפילו כשהייתי בקצב מוחלט). הוא גם חשב שלעולם לא יהיה בר מזל לישון עם אישה צעירה כזאת, כפי שאני, כי הוא רצה לזיין 24/7 להשתמש ברגע מלא.

משכה אותי לתוך הרפתקאות כאלה כמו, למשל, סקס על חוף ציבורי. היה מאוהב בגופי. עד סוף היחסים היינו צריכים להשתמש בטונות של חומר סיכה. גם: הוא היה לגמרי ציין כי אני ישן עם בחורים אחרים.

הצעיר של היום שלי רק שלוש שנים מבוגר ממני. הוא אוהב את הגוף שלי, והוא אוהב לקיים יחסי מין, אבל העולם שלו לא מסתובב סביבו. הוא לא יכול לישון איתי שבועות, לא תמצוץ את החזה שלי, אם אני שם על חולצת טריקו פתוחה. אני מתגעגע לזמן הקטן כאשר אני איחל לי כל כך הרבה, אבל אני אוהב את הבחור שלי, מהר יותר לבחור אדם שקובע גבולות ברורים וסבירים עבורנו, בחור שמכבד אותי כאישיות מאשר בהרפתקה סקסית אחרת "

@ShortVersionIthis

מצטער, אבל זה היה מפחיד

"לצערו, כול גברים מבוגרים ממני, שאיתו ישנתי, נראה לי עם קפוא. קיימתי יחסי מין עם בן 40 ואחד בן 36 בערך קטע אחד של זמן (הייתי אז 19). הם היו בשנינו, ולא יכולתי להצטמק. אין לי ספק כי בעולם יש הרבה יותר מנוסים ומחושבים אוהבים קשישים, אבל זה נראה לא זורח למצוא אותם "

@milkvamp

הוא רצה אותי

"המין הטוב ביותר בחיי קרה לאיכר במשך 20 שנה מבוגר ממני. הייתי אז בן 25.הוא היה סביר יותר לכל אוהבי העבר שלי. הרשתתי לו והוא לקח כמה זה יכול.

היוצא דופן ביותר בו היה איך רצה אותי, היא השתוקקה לי, הלכה ממני מהמוח. החבר'ה של גילי התרשמו, אבל לא במידה כזו כמו הצעיר הזה. הייתי בשבילו כאילו התרופה.

היינו עוסקים ב -18 החודשים האחרונים, אחרי שהוא הלך צפונה ונישאה שם "

@filthyfilly

מעלה הערכה עצמית

"כשהייתי בת 18, יש לי עסקים עם בן 45 בן. מאז, 5 שנים עברו, אנחנו עד עכשיו יחד כמו קודם.

הבדלים מקשיים צעירים, אבל הם. שמחתי להרגיש שאני לא מוערכת, לא לשפוט, אבל פשוט לקחת את זה, למה אני מתכוון. זה הושפע מההערכה העצמית שלי. תמיד הייתי ביישן, אבל עכשיו זה נעשה פעיל יותר משוחרר במיטה, אם כי זה היה בעבר ביישן.

הכל התפתח באופן שווה, ואחרי 6 חודשים של יחסים, הפכתי לתובע הראשי במין, שנינו מתאים לנו.

עמידות סובייטית ומידע פגם זרקו מבט שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו, יש צורך, כך, עובדה כזו צריכה להיות שותקת. אבל היחידות יודעות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

הוא לא יכול להסתיים יותר מכל השותפים הקודמים שלי. מעת לעת במקום סקס, הוא מעדיף רק כדי להיות בחיבוק, ואני מאמין שזה מאוד חמוד. אנחנו נלהבים באהבה, רק כאשר שניהם רוצים, כי אין לנו מצבים בסגנון "כאשר אתה, בסופו של דבר, אתה מסתייך?-.

בהתחלה הכל הלך מפתיע להפליא, אבל כאשר אנו מותאמים זה לזה, העסק שלנו נעשה רגיל ונוח, אנחנו לגמרי סיימנו לציין את ההבדל בגיל "

@Raztehwaz

Просмотров: 267 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar