13:16
10 נושאים מרתקים לשיחה על המינוי הראשון עם כמה אנשים חושבים את נותני החסות האפשריים

מצא אדם בטוח באלה המתבטאים, רשתות חברתיות באתר של פגישות הוא רק חצי מהמקרה. מול תאריך ראשון נוסף עם חסות אפשרית. באופן ספציפי, Fourror שלה מתאר את הקבינט הפנימי הנוסף. להיראות, כפי שכולם אומרים, משעמם וברור, בעיקר, באופן כללי, יש כמה נושאים מרתקים לדבר. אנו נראה אפשרויות עבודה שונות.

אתה יכול לדבר עם חסות על מזון אהוב

רוב הזמן התאריך הראשון הולך למסעדה, כך שתהיה ראוי להתחיל שיחה על מזון. לדוגמה, לשאול למה אדם בחר צלחת אחרת או אפילו, בסופו של דבר, לבקש ממנו להתבונן כדי לבחור מיקום מהתפריט. השיחה יכולה לבסוף להמשיך ולשאול איך החיים של כולם, חסות פוטנציאלית על מאכלים מועדפים, גם אם הוא אוהב לבשל. מידע זה יביא סוף סוף כי זה יהיה שימושי מאוד יהיה צורך מהתוכן הבא.

התוכן יכול לגרום לשיחה על איך אנחנו כל הזמן מדברים, הרגלי כיף

מציין כי כדי לדבר כדי לשאול שאלות ברורות, עדיף לשאול את האיש של טקסים מרגש הרגל כיף. לפחות מידע זה לא לסבול, שכן כולם יודעים, אין ערך מעשי, גם יעזור לתמוך בשיחה ולהוריד את המצב. אולי מתברר שאתה עם כמה מתבטאים, חסות אפשרית, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומר נפוץ מאוד. העיקר הוא לא לומר איך לדבר, עובדות מצחיקות לעצמנו, יתקשר, בסופו של דבר, לשחרר את בן השיחים.

שאל חסות על היחס החיה

מאוד זה יכול להתגלות של אדם ביחסה שלו לבעלי חיים. גלה מי אוהב יותר: חתולים או כלבים, ואולי ביתו, באופן כללי, חי את האיגואנה האקזוטית או תוכי טרופי. אם אדם מתייחס לבעלי חיים מקומיים קרים, הוא מהיר יותר, לשים אותו מעט, הוא מדבר על המשרד המוסרי המוסרי שלו ואת אי-רצונו למישהו לתקוף. עובדה זו שווה פתק.

גלה איזה חסות יש מקום מועדף בעיר

הכל, אפילו כפי שכולם אומרים, האנשים העמוסים ביותר, מעת לעת למצוא זמן להתבטא, להיות לבד איתם. חשב עם חסות אפשרית במקום שבו אתה מעדיף לבלות את הזמן הפנוי שלך, אם אתה שמט את ההזדמנות ללכת כמו ישיבה, באופן כללי, לחשוב. ייתכן שיהיה עליך להדגיש את מה שאתה יכול לבחור מקום למועד השני ולדעת יותר על זה.

התוכן הוא, באופן כללי, אולי אתה יכול לספר את היום שלך משוגע יותר

בגלל בחורים כאל... יש לתת חסות...

צבע, בעוד שכולם אומרים, סיפור חושני, עשיר באירועים, יעזרו להתגבר על זמן ולרכז את תשומת הלב של בן שיח לעצמו. העיקר הוא שהסיפור היה חיובי. לבסוף, זה לא סוף סוף עומד על המינוי הראשון, הוא ספינות את החסות הפוטנציאלית עם stubboli או מדבר על איך אנשים משמשים להביע נושאים עצובים.

נותני חסות אוהבים לדבר על אמנות

אנשים עשירים על פי רוב, בסופו של דבר, הם קונוקס בטון. תארו לעצמכם עובדה שכמעט נאספו תמונות, פסלים, עתיקות או, כפי שכולם אומרים, וינטג ויניל רשומות. זהו נושא יפה לשיחה. הראשי, להיות חיסכון על השאלות האלה, וכפי שכולם אומרים, לכן זה מראש, זה היה צריך לדעת כמה באים לידי ביטוי, את הרשימה הבסיסית של ציירים ומלחינים, לא להיראות טיפש. ניתן גם לראות מיד כמו ירידים ואירועים תרבותיים מתרחשים בעיר שלך בשיעורים ובאירועים תרבותיים, אולי תוכלו להסכים עם חסות אפשרית במועד השני.

חשבתי, כמו כולם יודעים, טיסת נסיעות אפשריות

אם לאדם יש כספים, במיוחד עצום, אז בהחלט סוף סוף אותם על הנסיעה. אתה גם מסוגל לגלות, גבר קוקיו מדינה, בכלל, אוהב לבקר ואיזה מנוחה מעדיף: שקר אבל החוף הוא פעיל, בסופו של דבר, לבלות זמן. אם אתה פשוט קרה במקומות האלה, אז לחלוק את ההופעות שלנו. אולי אתה מסכים לומר ללכת למקום יחד.

התוכן יכול לשאול איש תחביב ותחביב

זהו מידע בעל ערך רב שכמעט מדבר על אדם. לדעת העדפות האדם, אתה יכול להגדיר את הדיוקן הנפשי שלך. אולי הוא, הוא נעשה, הוא אוהב קיצוני, ולשים אותו מתון, הוא אוהב אופניים או מאהב של דיג ספורט. גם לא לשכוח סוף סוף לספר התחביבים שלך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

שאל את נותן החסות על התוכניות לעתיד וחלומות

נושא מופשט מאוד, אבל שיחה מרגשת. זה יעזור לך לגלות איך אנחנו מביעים את החסות הפוטנציאלית. יתר על כן, בתהליך השיחה, אתה יכול ארכיון באור טוב, אומר מה אתה מתכוון לקבל עוד ועוד אילו מטרות לעצמנו. ייתן אדם להבין שאתה לא תהיה פשוט "דמה", אשר לצוד את כלי הרכב שלך.

התוכן יכול לקחת לך שיחה

בסוף התאריך אתה יכול גם לשאול למה באמצע מאות נשים בחר אדם ספציפי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי אתה יכול סוף סוף להבין אילו תכונות של נותן החסות, בסופו של דבר, מעריך נציגים של התוכנית החלשה והוא גם שווה לספור על הפגישה השנייה.

Просмотров: 3052 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar