06:55
?מה שאתה צריך לומר לעשות לפני סקס - עצות מעשיות לילה מושלם

גבר קורע את כל הבגדים מן המשרתת, שובר את התחתונה הלבשה תחתונה, ליקוק על המיטה והם מתחברים אקסטזה מתוקה. תמונה כזו לארה"ב להראות בקולנוע שבו סקס, בדרך כלל, בילה ספונטני. אבל נכון החיים רחוקים מן האמת.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. האנשים המקומיים ניחנים במפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל מבין כי היום הנמלון רק שולח את השותף במקרה, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

נערה היא ארוכה מאוד, לשים את זה בעדינות, מתכונן למין, טוב, ו גברים פתרון, אינם מאפשרים סקווש באמנות האהבה. מה אתה צריך לעשות לפני סקס פשוט להימנע הפתעות לא נעימות נראה להגיע הנאה מקסימלית?

התוכן של המאמר

אחת עשרה. נמוך יותר מצעים 2 2. גֵהוּת 3 3. לא לכל אחד לא סוד הוא הדגיל 4 4. שחרר את המעי 5 5. נשמות I נשימה רעננה 6 6. מְנִיעַת הֵרָיוֹן

אחד. נמוך יותר Linen1

הלבשה תחתונה ארוטית יפה - תכונה חיונית של לילה חם אהבה. הסט חייב בהכרח להיות ללא מרים, לא, כמו רבים חושבים, עקבות מוכתמים או גירושל. לא כל הצעירים מתחילים תחרה תחתונים, כמה מעדיפים גרבונים בחו"ל והרים של כותנה או בד סרוג. לפעול על המצב. אבל בלי פשתן יפה בכל מקום, אלא אם כן אתה איפשהו חוף סגור שבו בגדים אינם נחוצים באופן עקרוני.

2. היגיינה 2

לפני שיש לך סקס, הקפד לבדוק את מקומות אינטימיים לניקיון. מתחרות ממה שאפשר להתקלח, אבל במקום לרשותך רק מגבונים - זה לא שווה את זה בסופו של דבר, לפצח אימי. גם לבדוק את איברי המין שלך עבור פריחות או אדמומיות. אתה אותו דבר לא רוצה להדביק את השותף שלך? זה נראה כמו אלרגיות טריוויאליות או הנחיות מבגדים צרים.השתמש בשן כמו חוט כדי להסיר שאריות מזון לאחר אכילה, משחת שיניים או שוטפים לפה. אתה יכול לאכול dreade מיוחד מנטה או סוכריות על מקל, אשר ייתן נשימה של רעננות.לא מכיל, גבר או ליידי, לטפל באמצעים הגנה צריכה להיות שותף.

3. באמת depilation3

4. חינם Tract4 Digestive 4

נסו ללכת לשירותים לפני סקס, עם כל זה לא רק ב קטן, וגם, כמה מאיתנו הוא ייעוץ, גדול. ראוי לציין שלא תוכל להירגע במלואו, לדעת, כי המעי הדוח שלך מלא צואה, ואת שלפוחית ​​השתן פתאום רוצה ריק באופן לא רצוני. ופתאום השותף רוצה לחוות את המין האחורי? באופן כללי, חוקן, באופן כללי, תהיה אופציה טובה להכין פי הטבעת בלילה של אהבה.

חָמֵשׁ. נשמות I נשימה טרי 5

מרענן לפני סקס הוא פשוט הכרחי. אז אתה לא רק לנקות את הגוף ואת האבק ואת הריחות הלא נעימים, טוב, ואתה לא יכול להיות בלתי צפוי לעודד החוצה. השתמש ג'ל ארומטי האהוב שלך או מקלחת scrubs, אשר יהפוך את העור שלך אפילו יותר לחות וקטיפתי. כולם ברורים כי תשומת לב מוגברת לשלם היגיינה חלל אוראלי, כי הכל יתחיל ישירות עם נשיקות. אין ספק, ראוי להזכיר כי מה אם הזיהום נגרם, כמו הרבה מאיתנו משמש לקריאה, במין? בקר K גינקולוג גם יעזור לפתור את העסק הזה.סבך על מקומות אינטימיים לא סביר למישהו, לשים את זה בעדינות, יכול כמו. היתרון של זה נעשה פירושו מיוחד המסייע אפשרי וכיצד אנשים משמשים להביע את אזור הערווה הוא די משטח חלק. גברים אהבה, כאשר עם ליטוף אוראלי הם לא מטפסים על כל דבר. נערות ליווי בהרצליה

6. אמצעי מניעה

והאם זה צריך לעשות כמה לחשוב על יחסי מין, כי מתי אנדורפינים יהיה, בסופו של דבר, להתכופף לך בראש, לחפש קונדומים שולחנות מיטה או כיסים מכנסיים פשוט unreal.

מה לעשות לפני סקס? חייב, לאחראי זה ומעודך, האירועים הצפויים גם מכינים את הבנות, אבל גברים צריכים גם, בסופו של דבר, להתאים כפי שנהגנו לקרוא, מאהב הגיבור המושלם.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מבין לחלוטין כי, בתורו, Esquiten לא היה יותר מאשר ליווי הלקוח באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של VIP בכיתה הוא אינדיקטור למעמד הציבורי.

עבור למקלחת, להסיר את הזיפים מן הפנים (מאשר רק השותף הוא לא מאהב לנשק עם קיפוד), לנקות את השיניים, לשים את התחתונים של התחתונים - קדימה לכבוש, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, הגבולות הבלתי מניחים של הגוף הנשי. מטבע הדברים, ההנאה הגדולה ביותר מספקת סקס ספונטני ישירות, כי החידוש מתכננים באופן עקבי. אני צריך להיות מוכן לאירוע זה על כל החזיתות שאנחנו חייבים להתייעץ.

Просмотров: 269 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar