12:43
הפעלת תמונה מקצועית: עדינות והיבטים

הפגישה המקצועית לתיק הוא הראשון אשר, לבסוף, עושה כל אישה, להחליט איך לעבוד בזמן הפנאי. ללא תמונות eskzhetnitsa אפילו לא רק כדי ליצור פרופיל עבודה באלה המתבטאים, רשתות חברתיות, שלא לדבר על האתר האישי.

התיק הוא מספר האנשים לחשוב כלי השיווק העיקרי שלך, במיוחד עבור תמונות של הלקוח, יהיה רק ​​מונע לפני, בחירת גברת עבור הבילוי הנפוץ. במאמר, נראה את כל ההיבטים של הפגישה המקצועית לתצלום ללוות.

בחר צלם

1, שבו אתה צריך לשים את זה מעט, להחליט הוא צלם. על זה pt קיבולת, עדיף לא, בסופו של דבר, לשמור, כי בפרט התוצאה הסתיימה יהיה תלוי במקצוענות של אדם זה. כמובן, אתה יכול לשאול בחורה עם מראה כדי לדבר לעשות כמה תמונות, אבל, כפי שהתחלת להיות לידי ביטוי, לא תהיה לך באיכות גבוהה במקרה זה.

גם הכרחי, זה הפך להיות הכרחי לבחור אדם מתורגל על ​​הירי של דגמים, נבטים צילום ארוטי ותצלומי סגנון עירום. אם צלם גורו בתצלומים החתונה מסיר ילדים במזבלה מבית החולים, אז זה לא היה, זה אומר שהוא, לשים אותו מתון, היה מסוגל לצלם אותך, בסוף. זה כמה רופאים: כמה שיניים שיניים לרפא, את השאר - מערכת העיכול, השלישי הוא מערכת העצבים ... וכפי שכולם יודעים, ולאחר מכן לבחור מומחה בתחום הירי אופנה או איך אנחנו כל הזמן אומר, אזורים סמוכים.

מיקום, איפור, תמונות ..

הכל תלוי בדמיון שלך, אבל עדיף לבוא, בסופו של דבר, כדי לפתור תמונות ומקומות שונים, כך התמונות היו מאוד, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן שונים. ולמעשה, על כמה תמונות אתה יכול להיות עם איפור שובה לב, בשמלות ערב על רקע של פנים נהדר, ועל השאר - בצורת טבעית מאוד, בשמלה קלה ועל השדה עבור אלה אשר באים לידי ביטוי , לאחור. תארו לעצמכם עובדה על מה שאתה צריך להראות ללקוח שאתה יכול להיות, כפי שכולם אומרים, שונה.

סיורים בליווי בבית הספר כלי עבודה...

הבגדים גם עומדים, לשים את זה מתון, לבחור אחר. הוכיחו ללקוח ובשמלה, ובשמלה רצינית ובגוף בגד ים. לבנים יש דמיון טוב, וכפי שהיו רגילים לדבר, כך, לשים את זה מעט, יוכלו לעשות עצרת כאילו תוכלו לראות את החוף בארוחת ערב בשמלה נפלאה ברצפה.

לעבוד בצורה מושלמת על התנוחה להיראות מאוד אטרקטיבי ומפתה. בעזרת ההתקנה המוסמכת ואת המיקום הנכון של האור, ניתן לנצל את כל היתרונות של הדמות ולהסתיר את החסרונות.

אילו תמונות נדרשות

כך שהתיק היה, כמו רבים באים לידי ביטוי, להשלים, בתוכו, את המינים הבאים צריך להיות בו: נערות ליווי

  • כמה דיוקנאות שמותר לראות את התכונות של הפנים. אלה לא תמונות כאלה על דרכון. אני רק צריך תמונות פנטסטי עם איך להתקרב אל המרחק.
  • תמונות צמיחה מלאה בתנוחות שונות וכמעט כל הצדדים. זה עבור הלקוח לעשות מושג על הדמות שלך.
  • תמונה "רגועה" כפי שאנו כל הזמן אומרים את הפנים הטבעי עם טריק טבעי או בלי זה, כדי להראות אפילו את הלקוח המראה שלך ללא retouching. זה יכול להיות מפגש צילומי בחדר השינה אחר הצהריים, כאילו היית רק מתעורר, ירי ליד הבריכה או אפילו ביער / שדה בצורה של "יופי רוסי".
  • מרהיבה מיידית עם טריק מורכב ובאופן שבו אנו רגילים לדבר, בגדים יפים לעשות זיכרונות על הלקוח. הנושא ניתן לבחור כפי שאנו מדברים כל הזמן, כולם גם יעברו משהו בסגנון של פנטזיה או מיסטיקה.
  • תמונה קלה, כפי שכולם אומרים תוכן ארוטי. לא בהכרח איך לצלם עירום כמו מגזין פורנו. אוקיי הרבה רובנו התרגלו לומר, מושב צילום אלגנטי תחתונים או מעיל שקוף. גברים יש צורך בתמונות אלה, כי בפרט הגוף של אישה להתחמם, בעוד אנו כל הזמן מדברים, ההתלהבות העיקרית של נציגי הז'אנר החלוש, וכפי שאמרנו, ולכן ללא מזיין.
  • כל האחרים - לפי שיקול דעתך. תארו לעצמכם עובדה שתמצאו כי התפוצות יצטרכו לעשות לעתים קרובות לעדכן את התיק, כך שיש לך זמן שיש, כדי להתמודד עם העדשה בסוגים שונים. זה היה אפשרי להיות, מראה את התחביבים שלך או כשרונות לתמונה, כך הלקוח למד עליך יותר. הדבר העיקרי שכל התמונות היו שיווק "טעים". הלקוח אפשרי צריך לצפות בהם ומיד לקחת את הטלפון כדי לקבל את המספר שלך וכיצד למנות פגישה.

    כמה סוף סוף חוסך על צילום צילום

    אם רק החלטתם להיות מלווה, ולכן עם מדיה הדוקה, במילים אחרות, שיטות שונות, בסופו של דבר, לשמור כאילו הפגישה הראשונה:

  • עבור לעבודה בסוכנות. כמעט כל המשרדים הם פשוט עובדים עם צלמים אישיים, אז כל הבנות הם פונה חינם אתר שיווק או נראה הנחה מצוינת ביותר.
  • מצא צלם על קריטריונים TFP. יש הרבה גברים ומתחילים בנות עם מראות, אשר לבד, בסופו של דבר, לקחת את הצעדים הראשונים בצילום אמנות. הם צריכים מודלים כדי להיכשל ביד, בסופו של דבר, ללכוד את הכישורים, ולכן אתה צריך ירי חינם. לא למישהו ללא סוד כי? כתוצאה מכך, כולם נשארים בקוטב. כן, כן, איכות החומר לא תהיה כמו מומחה, אבל פתאום בשבילך, לשים את זה מתון, מזל, ואתה תגלה צלם מקצועי טירון.
  • להיות מודל עבור כמה מאיתנו התרגלו לדבר, ירי thematic. שים לב, למעשה, להתחיל, בסופו של דבר, עובד כטיול, כפי שאתה צריך לפחות כמה, כמו רבים באים לידי ביטוי, תמונות יפות, ופרד, שכן כולם יודעים את ההזמנות הראשונות שאתה יכול כבר פשוט להזמין את עצמך תמונה אמיתית מומחה. זה קורה לעתים קרובות כי הצלם, תשוקות להתגלמות כמה, כמו אנשים משמשים להביע את הפרויקט האישי שלהם או רעיון, אבל, כפי שכולם אומרים, ואז מגלה עבור מודלים אלה על בסיס חינם. זה הולך בלי לומר, אם הנושא מתקרב, אז אתה יכול, כדי למתן את זה מתון, סיבה, כדי לשים אותו מתון, להשתתף בתהליך היצירה, ובתמורה יהיו לך תמונות נהדרות עבור ההתחלה.
  • אם אתה מכבד את כל ההצעות המוצעות, יהיה לך גם טוב "מכירות" תמונות שיעזרו לך למשוך הרבה כמו לקוחות חדשים. ללא ספק, כדאי לזכור כי זה לא צריך גם לזלזל במשמעות של צילום צילום, כי הלקוחות הראשון לשים את תשומת הלב שלהם. כפי שזה לא היה מוזר, אבל עבור פרופיל עם selfie מן השירותים ואת התמונות הלאומי לא אדם מוצק אפילו לא יראה. אנשי עסקים ומיליונרים רוצים להיות בנות שיק כדי לדבר, אבל עדיין, להצדיק שאתה פוגש את המדינה הזאת.

    Просмотров: 2180 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar